تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد

[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] جهت تغییر آیکون نوار آدرس(فاو آیکون) لینک آیکون خود را به جای لینک زیر قرار بدید
بخش مربوط به تولبار بالای وب
جهت تغییر تبلیغات زیر منو بالای وب کد زیر را ویرایش کنید
مشاهده تعرفه تبلیغات و سفارش تبلیغات مشاهده تعرفه تبلیغات و سفارش تبلیغات

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 30
کل نظرات : 2
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 65
ورودی امروز گوگل : 6
ورودی گوگل دیروز : 7
آي پي امروز : 21
آي پي ديروز : 22
بازدید هفته : 400
بازدید ماه : 400
بازدید سال : 1147
بازدید کلی : 33372

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.145.188.160
مرورگر :
سیستم عامل :
امروز :

درباره ما

فروشگاه مرکزی موبایل کاشان پخش
این وب سایت در راستای ارتقای فروشگاه باران با بیش از ده سال سابقه کار.تعمیرات انواع موبایلهای ساده وپیشرفته با ضمانت.وخرید وفروش موبایل ولوازم جانبی را واقع در شهرستان کاشان ایجاد کرده وخدمات بل قوه ای را ارائه می هد.در خدمت گذاری حاضریم.این وب سایت تنها با وب سایتهای تخصصی تبادل لینک می کند لطفا پیامهای تبلیغاتی در ج نکنید
تاریخ : 1398/11/21
افتتاح فروشگاه باران
تاریخ : 1394/09/23
استیکر تلگرام و دانلود جدیدترین استیکر تلگرام
تاریخ : 1394/09/23
استند فنری و نگهدارنده موبایل
تاریخ : 1394/06/16
نرم افزار تماس صوتی و تصویری اسکایپ
تاریخ : 1394/06/16
نرم افزار چت بادو (برای اندروید)
تاریخ : 1394/06/16
دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت
تاریخ : 1394/06/04
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید با Android Studio
تاریخ : 1394/05/28
دانلود Telegram 3.1.2 مسنجر تلگرام
تاریخ : 1394/05/27
تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد
تاریخ : 1394/05/17
5 دلیل برای آنکه از وایبر به تلگرام مهاجرت کنید
تاریخ : 1394/05/17
گوشی 8 هسته ای بهتر است یا 2 هسته ای؟
تاریخ : 1394/05/13
پس از خرید گوشی اندرویدی این 9 کار را انجام دهید
تاریخ : 1394/05/13
کاور ها و وسایل جانبی عجیب موبایل (عکس)
تاریخ : 1394/05/13
۵ مشکل در گلکسی اس ۶ و راه‌ حل آن‌ها
تاریخ : 1394/05/12
مجموعه نرم افزاری GPS 2012 (اوریجینال)
تاریخ : 1394/05/12
دانلود برنامه وایبر اندروید Viber v5.4.2.3 (جدیدترین نسخه فول)
تاریخ : 1394/05/12
دانلود Race Team Manager v2.1.3 – بازی مدیریت مسابقه اندروید (فول)
تاریخ : 1394/05/11
کدهای مخفی گوشی های سامسونگ
تاریخ : 1398/05/11
توجه توجه!!!
تاریخ : 1394/05/10
دانلود برنامه Google Play Music برای اندروید

تبلیغات

تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد

دسته: ترفندهای موبایل,, تاریخ ارسال: 27 / 5 ساعت: 19:51
نرم افزارهای موبایل،تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد ،فورس تاچ به کاربران امکان می‌دهد که با نمایشگر مانند یک دکمه بزرگ برخورد کنند و با فشارهای آرام و محکم بر روی آن، عملکرد متفاوتی را نیز اجرا کنند
نرم افزارهای موبایل،تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد ،فورس تاچ به کاربران امکان می‌دهد که با نمایشگر مانند یک دکمه بزرگ برخورد کنند و با فشارهای آرام و محکم بر روی آن، عملکرد متفاوتی را نیز اجرا کنند. اپل بهره‌گیری از این تکنولوژی را اعلام نکرده، اما تحلیلگران و افشاگران مشهور که سابقه بسیار خوبی در نقل اخبار اپل دارند، متفق‌القول استفاده از این تکنولوژی در آیفون بعدی را تایید کرده‌اند.

اپل برای اولین بار فورس تاچ را در ساعت هوشمندش و سپس در لپ‌تاپ‌های مک‌بوک به کار گرفت. فورس تاچ کاربردهای زیادی در این دستگاه‌ها دارد. مثلا اگر انگشت خود را بر روی نمایشگر اپل واچ فشار دهید، امکان تغییر Watch face ساعت را خواهید داشت. یا فشردن آرام دست بر روی ترک‌پد مک‌بوک به عنوان میانبری سریع برای درج یک رویداد در تقویم و یا پیش‌نمایشی از یک لینک در مرورگر سافاری خواهد بود.

ساعت هوشمند،تکنولوژی‌ای آیفون،نمایشگر هوشمند

فورس تاچ می‌تواند تغییری بنیادی برای آیفون باشد؛ مانند Touch ID که نحوه بازکردن قفل گوشی‌های هوشمند و پرداخت هزینه‌های اینترنتی را دگرگون کرد.به همین دلیل، بسیاری از توسعه‌دهندگان iOS از همین حالا به فکر کاربردهای فورس تاچ و استفاده از آن نسخه آینده برنامه‌هایشان هستند.

فورس تاچ در اپلیکیشن های طراحی و عکاسی

«کول رایز» (C. Rise) صاحب اپلیکیشن عکاسی محبوب Litely می‌گوید قابلیتی مانند فورس تاچ می‌تواند دسترسی به زیرمنوها را بسیار آسان‌تر از گذشته کند؛ بدون اینکه باعث حواس‌پرتی شما به هنگام کار با برنامه شود. او در مصاحبه ای با «بیزینس اینسایدر» می‌گوید:

«من زمان زیادی را صرف کاربردهای احتمالی آن می‌کنم. به عنوان مثال فرض کنید بخواهید رنگ چیزی را تغییر دهید. می‌توانید از فورس تاچ استفاده کنید و به آسانی رنگ را تغییر دهید.»

او تصور کلی‌اش از فورس تاچ را اینگونه بیان می‌کند:

«من به فورس تاچ به عنوان قبل از یک عمل و بعد از آن نگاه می‌کنم. کاربران بسیاری شاید نتوانند یک عمل را بدون خواندن دستورات مخصوص آن اعمال کنند. ولی ما فورس تاچ را داریم که کاربر انگشت خود را بر روی چیزی می‌گذارد و به آسانی عمل مورد نظرش را انجام می‌دهد. شما می‌توانید انگشت خود را بر روی یک تصویر قرار دهید و به راحتی آن را تغییر دهید. فورس تاچ از دشواری‌های این کارها به شدت می‌کاهد.»

Astropad برنامه‌ای است که هنرمندان و عکاسان می‌توانند از آن برای کار با پروژه‌هایشان استفاده کنند. «مت رانگ» (M. Ronge) خالق این برنامه گمان می‌کند که مزایای اعمال فشارهای مختلف بر روی نمایشگر بسیار گسترده خواهد بود. او در همین مورد می‌گوید:

ساعت هوشمند،تکنولوژی‌ای آیفون،نمایشگر هوشمند

«به عنوان مثال فرض کنید که در حال کار با Mask ها و یا Background تصویر هستید. در این حالت اعمال فشارهای مختلف کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت.»

فورس تاچ برای بازی‌های iOS

گیمینگ یکی دیگر از حوزه‌هایی است که شاهد حضور پر رنگ فورس تاچ خواهد بود. «پاول مورفی» (P. Murphy) مدیرعامل شرکت Playdots که بازی‌های مشهور و موفقی چون Dots و Two Dots را در بازار دارد، می‌گوید که این تکنولوژی می‌تواند الهام‌بخش گیم‌پلی‌هایی جدید در بازی‌هایش باشد. "وقتی که ما ساز و کار گیم‌پلی جدیدی به بازی بیفزاییم، شاید تنها به اضافه‌شدن ۵۰ مرحله دیگر بینجامد، اما در واقع ما یک بازی کاملا جدید ایجاد کرده‌ایم.” مورفی در ادامه می‌گوید که هر تغییر نرم افزاری و یا سخت افزاری در آیفون بعدی ایجاد شود، تیم او به فکر تاثیرات آن در آینده بازی‌ها خواهد بود.

میانبر‌های جدید

کول رایز همچنین از کاربرد فورس تاچ در میانبرهایی مانند Undo کردن یک دستور در آیفون می‌گوید :

«به جای تکان‌دادن گوشی برای Undo کردن یک دستور مانند نوشتن پیامی متنی، فورس تاچ راه آسان‌تری را پیش پای کاربر می‌گذارد.»

«اریز پیلوسف» (E. Pilosef) برنامه‌نویس اپلیکیشن ایمیل Hop قصد دارد از این تکنولوژی به عنوان جایگزینی برای جسچر Long-Press (فشار طولانی) استفاده کند. به گفته او:

«فورس تاچ و Long Press یک عمل مشابه را انجام می‌دهند، اما فورس تاچ عملکردی سریع‌تر خواهد داشت.»

فورس تاچ باید ساده باشد

رایز اعتقاد دارد که فورس تاچ در شرایطی بر ارزش آیفون اضافه خواهد کرد که استفاده از آن توجیه‌پذیر و البته آسان باشد.

«اگر فورس تاچ به آسانی قابل تشخیص نباشد، یا کاربران علاقه‌ای به آن نشان ندهند، آن وقت است که ما نیز توجه زیادی به آن نشان نمی‌دهیم.»

اما از سوی دیگر به خود توسعه‌دهندگان و به‌کارگیری آسان و توجیه‌پذیر آن در برنامه‌هایشان نیز بستگی دارد. رایز می‌گوید:

«به عنوان مثال اگر یک زیرمنو بسیار مهم مانند افزودن یک تصویر را تحت فورس تاچ پنهان کرده باشید و کاربر نیز دکمه‌ای برای آن نبیند، شاید استفاده از آن سخت باشد.»

البته برخی از توسعه‌دهندگان نیز هیجان چندانی برای فورس تاچ ندارند. «اشر والمر» (A. Vollmer) که بازی محبوب Threes را در اپ استور دارد، اعتقاد دارد که بیشتر کاربران همچنان به همان روش قدیمی و بدون نیاز به فورس بازی با آیفون کار خواهند کرد. وی می‌گوید که هنوز بسیار زود است در مورد پتانسیل‌ها و یا حتی علاقه مردم به آن صحبت شود.

«من احساس می‌کند که مردم با فورس تاچ کار خواهند کرد، اما آن را به عنوان یک روش تعاملی همیشگی و با اهمیت انتخاب نمی‌کنند.»

گفتنی است استفاده از تکنولوژی فورس تاچ در آیفون بعدی اجباری نخواهد بود و امکان فعال یا غیرفعال‌کردن وجود خواهد داشت.نظر شما در مورد این تنولوژی جدید چیست ؟

منبع :
گجت نیوز
برچسب ها : ,

5 دلیل برای آنکه از وایبر به تلگرام مهاجرت کنید

دسته: ترفندهای موبایل,, تاریخ ارسال: 17 / 5 ساعت: 18:27
نرم افزارهای موبایل،5 دلیل برای آنکه از وایبر به تلگرام مهاجرت کنید ،این روزها تب مهاجرت از نرم‌افزار محبوب وایبر (حداقل تا چندی پیش) به تلگرام بسیار داغ شده است
نرم افزارهای موبایل،5 دلیل برای آنکه از وایبر به تلگرام مهاجرت کنید ،این روزها تب مهاجرت از نرم‌افزار محبوب وایبر (حداقل تا چندی پیش) به تلگرام بسیار داغ شده است و سیل این مهاجرت به حدی رسیده که شاید بتوان ایرانیان را در رده نخست استفاده از نرم‌افزار تلگرام دانست! حتی بسیاری از کاربران، گروه‌های وایبری خودشان را هم به تلگرام منتقل کرده و در آنجا مشغول به فعالیت شده‌اند، اما دلیل این جابجایی چیست؟ در اینجا می‌خواهیم ۵ دلیل اصلی برای مهاجرت از وایبر به تلگرام را برای شما بیان کنیم تا اگر هنوز در استفاده از تلگرام دچار تردید هستید، با خیالی آسوده‌تر این کار را انجام دهید.

نرم افزار وایبر،نرم افزار تانگو،گروه‌های وایبری

ادامه مطلب

گوشی 8 هسته ای بهتر است یا 2 هسته ای؟

دسته: ترفندهای موبایل,, تاریخ ارسال: 17 / 5 ساعت: 18:25
نرم افزارهای موبایل،گوشی 8 هسته ای بهتر است یا 2 هسته ای،با رواج به کارگیری پردازنده های هشت هسته ای در پرچمداران جدید کمپانی ها، دوباره بحث بر سر مزایا و معایب استفاده

نرم افزارهای موبایل،گوشی 8 هسته ای بهتر است یا 2 هسته ای،با رواج به کارگیری پردازنده های هشت هسته ای در پرچمداران جدید کمپانی ها، دوباره بحث بر سر مزایا و معایب استفاده از این پردازشگرها بالا گرفته و حالا سوالاتی از قبیل این که کدام پردازشگر بهتر است؟ پردازشگرهای هشت هسته ای را انتخاب کنیم یا چهار هسته است؟


اساس افزایش تعداد هسته ها با چه هدفی صورت می گیرد؟ و ده ها سوال دیگر دوباره توجه کاربران را به این مقوله تکراری معطوف کرد. اما حتی اگر در افزایش تعداد هسته ها از مشکل داغی و مصرف زیاد انرژی در پردازنده ها صرفنظر کنیم، این پرسش باقی می ماند که آیا پردازنده های بیشتر نقشی در افزایش بهره وری اپلیکیشن ها دارند یا نه؟

چه چیز پردازنده ها را چند هسته ای کرد؟

معمولا پردازنده ها در اجرای یک وظیفه مشخص با مشکلی رو به رو نمی شوند اما اگر پای پردازش بیش از یک وظیفه در میان باشد، اوضاع دیگر به سادگی گذشته نیست. در این حالت باید به کمک نرم افزارهای مخصوص توالی وظایف مشخص شده و زمان های خاصی به آنها اختصاص داده شود. در این حالت پردازشگر مطابق برنامه دریافتی پیش رفته و به ترتیب وظایف را یکی پس از دیگری پردازش می کند.

گوشی 8 هسته ای،گوشی هوشمند،پردازشگر موبایل

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,

پس از خرید گوشی اندرویدی این 9 کار را انجام دهید

دسته: ترفندهای موبایل,, تاریخ ارسال: 13 / 5 ساعت: 19:39
در جعبه را باز کنید و گوشی را از آن خارج کنید. سپس به دنبال مواردی نظیر کابل‌ها، شارژرها و یا هدفون بگردید. معمولاً لوازم فابریک همراه گوشی چندان هیجان انگیز نیستند
گوشی اندروید،نرم افزار اندروید،ترفندهای اندروید

۱) محتویات درون بسته بندی را به‌دقت بررسی کنید

در جعبه را باز کنید و گوشی را از آن خارج کنید. سپس به دنبال مواردی نظیر کابل‌ها، شارژرها و یا هدفون بگردید. معمولاً لوازم فابریک همراه گوشی چندان هیجان انگیز نیستند، اما گاهی اوقات وسایلی نیظر شارژرهای سریع یا هدفون‌های با کیفیت نیز درون بسته بندی گوشی‌ها پیدا می‌شوند.برای همین حواستان را جمع کنید که همان مواردی که باید در بسته بندی وجود داشته باشد را دریافت کرده‌اید.

۲) گوشی را به دقت بررسی کنید

هنگامی که گوشی را از جعبه خارج کردید باید بررسی کنید که جایی شکستگی نداشته باشد و همچنین دقت کنید که تمام برچسب‌ها و طلق‌های محافظت کننده گوشی که به‌صورت پیش فرض توسط کارخانه نصب می‌شوند وجود داشته باشند. اگر احساس کردید مشکلی وجود ندارد تمام این برچسب‌ها را بردارید به لنز دوربین نیز از نزدیک نگاه کنید تا برچسب محافظی روی آن قرار نگرفته باشد، چرا که همین برچسب‌های ساده می‌توانند عکس‌هایتان را خراب کنند.

۳) حواستان به شارژ باطری باشد

اگر شارژ باطری گوشی کم است حتماً در اولین فرصت آن را شارژ کنید، چرا که در غیراینصورت ممکن است در لحظات ابتدایی که مشغول لذت بردن از گوشی هستید خاموش شود،از سوی دیگر بهترین موقع برای بررسی عملکرد صحیح باطری گوشی، کابل‌ها و شارژرها نیز همین موقع است.

۴) اگر می‌توانید به وای‌فای وصل شوید

اگر به یک اینترنت پرسرعت بی‌سیم دسترسی دارید حتماً به آن متصل شوید،چرا که در راه‌اندازی اولیه گوشی ممکن است نیاز به دانلود برخی موارد داشته باشید.

۵) در صورت نیاز اندروید را آپدیت کنید

در بسیاری از مواقع هنگامی که گوشی را روشن می‌کنید از شما درخواست می‌شود سیستم عامل را آپدیت کنید.اگر برای شما هم این اتفاق افتاد کافیست یک فایل چند صد مگابایتی یا حتی بیشتر را دانلود کنید.سعی کنید این کار را قبل از نصب برنامه‌ یا آپدیت آنها انجام دهید.

۶) به اکانت گوگل خود وارد شوید

اگر قصد استفاده از سرویس‌های گوگل و گوگل‌پلی را دارید باید به اکانت خود وارد شوید.ممکن است در حین انجام فرآیند تنظیم اولیه گوشی، وارد اکانت خود شده باشید. اما اگر این اتفاق نیفتاد بهتر است در اسرع وقت وارد اکانت گوگل خود شوید تا از جدیدترین آپدیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها مطلع شوید.

۷) اپلیکیشن‌ها را آپدیت کنید

برنامه‌ها و سرویس‌های مختلفی بر روی گوشی شما به‌صورت پیش فرض نصب شده‌اند که برخی برایتان مفید و برخی بی‌استفاده هستند. اکثر این برنامه‌ها نیازمند به‌روزرسانی هستند. برای این‌کار هم می‌توانید با نصب برنامه گوگل‌پلی و آپدیت مستقیم در آن این کار را انجام دهید. همچنین می‌توانید آپدیت خودکار برنامه‌ها را نیز فعال/غیرفعال کنید.

۸) سری به بخش تنظیمات بزنید

احتمالاً شما برای تنظیم صدا و روشنایی صفحه نمایش باید به بخش تنظیمات مراجعه کنید تا همه چیز مطابق میلتان باشد.در بخش تنظیمات موارد زیادی هستند که ارزش صرف کمی وقت برای بررسی‌شان را دارد. اگر در تنظیم برخی گزینه‌ها دچار مشکل شده‌اید می‌توانید با مراجعه به انجمن‌های پشتیبانی مختلف، مشکل را برطرف کنید. همچنین در این بخش می‌توانید روش امنیتی صفحه قفل گوشی خود را نیز انتخاب کنید که برای بعضی از کاربران بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

۹) به اکانت‌های خود در سرویس‌های مختلف وارد شوید

از فیسبوک یا توییتر استفاده می‌کنید؟ پس در اولین فرصت به اکانت خود در این شبکه‌ها وارد شوید. علاوه بر این ورود به اکانت‌های سامسونگ یا سونی و یا اپلیکیشن‌هایی نظیر Moto Connect نیز تا حدودی ضرورت دارد. برخی از این سرویس‌ها می‌توانند به اکانت گوگل شما متصل شوند.

منبع :باشگاه خبرنگاران
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
کد شبکه های اجتماعی بالای منو چپ
ما در شبکه های اجتماعی :

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سیستم تبادل لینک

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 400
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 33372
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین نظرات کاربران

مدیریت سایت بزرگ مگا لینک - بگذارید همه بدانند که شما با تمام توانایی ها و کاستی ها شاهکار زندگی خودتانید.http://megalink.ir/ - 1394/9/23
علیرضا - سلام عزیزم مطالب وبلاگت خیلی توپپپپپ و عالیه خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم بیین دوست جون من وبلاگی دارم که در آن لیستی از وبلاگ های پرطرفدار را جمع آوری می کنم خوشحال می شم اسم وبلاگت تو این لیست باشه پس منتظرتم
همیشه موفق باشی - 1394/9/23
تبلیغات متنی پایین منوی سمت چپ
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir