دانلود Telegram 3.1.2 مسنجر تلگرام

[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] جهت تغییر آیکون نوار آدرس(فاو آیکون) لینک آیکون خود را به جای لینک زیر قرار بدید
بخش مربوط به تولبار بالای وب
جهت تغییر تبلیغات زیر منو بالای وب کد زیر را ویرایش کنید
مشاهده تعرفه تبلیغات و سفارش تبلیغات مشاهده تعرفه تبلیغات و سفارش تبلیغات

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 30
کل نظرات : 2
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 12
ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز : 7
آي پي ديروز : 4
بازدید هفته : 295
بازدید ماه : 295
بازدید سال : 1042
بازدید کلی : 33267

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.145.111.125
مرورگر :
سیستم عامل :
امروز :

درباره ما

فروشگاه مرکزی موبایل کاشان پخش
این وب سایت در راستای ارتقای فروشگاه باران با بیش از ده سال سابقه کار.تعمیرات انواع موبایلهای ساده وپیشرفته با ضمانت.وخرید وفروش موبایل ولوازم جانبی را واقع در شهرستان کاشان ایجاد کرده وخدمات بل قوه ای را ارائه می هد.در خدمت گذاری حاضریم.این وب سایت تنها با وب سایتهای تخصصی تبادل لینک می کند لطفا پیامهای تبلیغاتی در ج نکنید
تاریخ : 1398/11/21
افتتاح فروشگاه باران
تاریخ : 1394/09/23
استیکر تلگرام و دانلود جدیدترین استیکر تلگرام
تاریخ : 1394/09/23
استند فنری و نگهدارنده موبایل
تاریخ : 1394/06/16
نرم افزار تماس صوتی و تصویری اسکایپ
تاریخ : 1394/06/16
نرم افزار چت بادو (برای اندروید)
تاریخ : 1394/06/16
دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت
تاریخ : 1394/06/04
آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید با Android Studio
تاریخ : 1394/05/28
دانلود Telegram 3.1.2 مسنجر تلگرام
تاریخ : 1394/05/27
تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد
تاریخ : 1394/05/17
5 دلیل برای آنکه از وایبر به تلگرام مهاجرت کنید
تاریخ : 1394/05/17
گوشی 8 هسته ای بهتر است یا 2 هسته ای؟
تاریخ : 1394/05/13
پس از خرید گوشی اندرویدی این 9 کار را انجام دهید
تاریخ : 1394/05/13
کاور ها و وسایل جانبی عجیب موبایل (عکس)
تاریخ : 1394/05/13
۵ مشکل در گلکسی اس ۶ و راه‌ حل آن‌ها
تاریخ : 1394/05/12
مجموعه نرم افزاری GPS 2012 (اوریجینال)
تاریخ : 1394/05/12
دانلود برنامه وایبر اندروید Viber v5.4.2.3 (جدیدترین نسخه فول)
تاریخ : 1394/05/12
دانلود Race Team Manager v2.1.3 – بازی مدیریت مسابقه اندروید (فول)
تاریخ : 1394/05/11
کدهای مخفی گوشی های سامسونگ
تاریخ : 1398/05/11
توجه توجه!!!
تاریخ : 1394/05/10
دانلود برنامه Google Play Music برای اندروید

تبلیغات

دانلود Telegram 3.1.2 مسنجر تلگرام

دسته: نرم افزار اندروید,, تاریخ ارسال: 28 / 5 ساعت: 10:49

دانلود Telegram 3.1.2 مسنجر تلگرام

Telegram | مسنجر تلگرام اندروید

Telegram یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند!
Telegram مسنجریست که تمرکز خود را بر روی سرعت و امنیت قرار داده، مسنجری سریع با کارکردی آسان و رایگان

گفتگوها در تلگرام در تمام طول مسیر بصورت رمزگذاری شده بوده و کاربر مطمئن خواهد بود که پیام مستقیما توسط شخص مشخص شده خوانده میشود
هیچ چیزی بر روی سرورهای برنامه ذخیره نمیشود!

ویژگیها Telegram:

امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر ۲۰۰ نفر
امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر ۱۰۰۰ مگابایت (۱ گیگ)
ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر
دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!
در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر
۱۰۰ درصد رایگان

 

تغییرات در این نسخه :
افزوده شدن قابلیت های جدید
رفع مشکلات

 

 

تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد

دسته: ترفندهای موبایل,, تاریخ ارسال: 27 / 5 ساعت: 19:51
نرم افزارهای موبایل،تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد ،فورس تاچ به کاربران امکان می‌دهد که با نمایشگر مانند یک دکمه بزرگ برخورد کنند و با فشارهای آرام و محکم بر روی آن، عملکرد متفاوتی را نیز اجرا کنند
نرم افزارهای موبایل،تکنولوژی‌ای که آیفون را دگرگون خواهد کرد ،فورس تاچ به کاربران امکان می‌دهد که با نمایشگر مانند یک دکمه بزرگ برخورد کنند و با فشارهای آرام و محکم بر روی آن، عملکرد متفاوتی را نیز اجرا کنند. اپل بهره‌گیری از این تکنولوژی را اعلام نکرده، اما تحلیلگران و افشاگران مشهور که سابقه بسیار خوبی در نقل اخبار اپل دارند، متفق‌القول استفاده از این تکنولوژی در آیفون بعدی را تایید کرده‌اند.

اپل برای اولین بار فورس تاچ را در ساعت هوشمندش و سپس در لپ‌تاپ‌های مک‌بوک به کار گرفت. فورس تاچ کاربردهای زیادی در این دستگاه‌ها دارد. مثلا اگر انگشت خود را بر روی نمایشگر اپل واچ فشار دهید، امکان تغییر Watch face ساعت را خواهید داشت. یا فشردن آرام دست بر روی ترک‌پد مک‌بوک به عنوان میانبری سریع برای درج یک رویداد در تقویم و یا پیش‌نمایشی از یک لینک در مرورگر سافاری خواهد بود.

ساعت هوشمند،تکنولوژی‌ای آیفون،نمایشگر هوشمند

فورس تاچ می‌تواند تغییری بنیادی برای آیفون باشد؛ مانند Touch ID که نحوه بازکردن قفل گوشی‌های هوشمند و پرداخت هزینه‌های اینترنتی را دگرگون کرد.به همین دلیل، بسیاری از توسعه‌دهندگان iOS از همین حالا به فکر کاربردهای فورس تاچ و استفاده از آن نسخه آینده برنامه‌هایشان هستند.

فورس تاچ در اپلیکیشن های طراحی و عکاسی

«کول رایز» (C. Rise) صاحب اپلیکیشن عکاسی محبوب Litely می‌گوید قابلیتی مانند فورس تاچ می‌تواند دسترسی به زیرمنوها را بسیار آسان‌تر از گذشته کند؛ بدون اینکه باعث حواس‌پرتی شما به هنگام کار با برنامه شود. او در مصاحبه ای با «بیزینس اینسایدر» می‌گوید:

«من زمان زیادی را صرف کاربردهای احتمالی آن می‌کنم. به عنوان مثال فرض کنید بخواهید رنگ چیزی را تغییر دهید. می‌توانید از فورس تاچ استفاده کنید و به آسانی رنگ را تغییر دهید.»

او تصور کلی‌اش از فورس تاچ را اینگونه بیان می‌کند:

«من به فورس تاچ به عنوان قبل از یک عمل و بعد از آن نگاه می‌کنم. کاربران بسیاری شاید نتوانند یک عمل را بدون خواندن دستورات مخصوص آن اعمال کنند. ولی ما فورس تاچ را داریم که کاربر انگشت خود را بر روی چیزی می‌گذارد و به آسانی عمل مورد نظرش را انجام می‌دهد. شما می‌توانید انگشت خود را بر روی یک تصویر قرار دهید و به راحتی آن را تغییر دهید. فورس تاچ از دشواری‌های این کارها به شدت می‌کاهد.»

Astropad برنامه‌ای است که هنرمندان و عکاسان می‌توانند از آن برای کار با پروژه‌هایشان استفاده کنند. «مت رانگ» (M. Ronge) خالق این برنامه گمان می‌کند که مزایای اعمال فشارهای مختلف بر روی نمایشگر بسیار گسترده خواهد بود. او در همین مورد می‌گوید:

ساعت هوشمند،تکنولوژی‌ای آیفون،نمایشگر هوشمند

«به عنوان مثال فرض کنید که در حال کار با Mask ها و یا Background تصویر هستید. در این حالت اعمال فشارهای مختلف کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت.»

فورس تاچ برای بازی‌های iOS

گیمینگ یکی دیگر از حوزه‌هایی است که شاهد حضور پر رنگ فورس تاچ خواهد بود. «پاول مورفی» (P. Murphy) مدیرعامل شرکت Playdots که بازی‌های مشهور و موفقی چون Dots و Two Dots را در بازار دارد، می‌گوید که این تکنولوژی می‌تواند الهام‌بخش گیم‌پلی‌هایی جدید در بازی‌هایش باشد. "وقتی که ما ساز و کار گیم‌پلی جدیدی به بازی بیفزاییم، شاید تنها به اضافه‌شدن ۵۰ مرحله دیگر بینجامد، اما در واقع ما یک بازی کاملا جدید ایجاد کرده‌ایم.” مورفی در ادامه می‌گوید که هر تغییر نرم افزاری و یا سخت افزاری در آیفون بعدی ایجاد شود، تیم او به فکر تاثیرات آن در آینده بازی‌ها خواهد بود.

میانبر‌های جدید

کول رایز همچنین از کاربرد فورس تاچ در میانبرهایی مانند Undo کردن یک دستور در آیفون می‌گوید :

«به جای تکان‌دادن گوشی برای Undo کردن یک دستور مانند نوشتن پیامی متنی، فورس تاچ راه آسان‌تری را پیش پای کاربر می‌گذارد.»

«اریز پیلوسف» (E. Pilosef) برنامه‌نویس اپلیکیشن ایمیل Hop قصد دارد از این تکنولوژی به عنوان جایگزینی برای جسچر Long-Press (فشار طولانی) استفاده کند. به گفته او:

«فورس تاچ و Long Press یک عمل مشابه را انجام می‌دهند، اما فورس تاچ عملکردی سریع‌تر خواهد داشت.»

فورس تاچ باید ساده باشد

رایز اعتقاد دارد که فورس تاچ در شرایطی بر ارزش آیفون اضافه خواهد کرد که استفاده از آن توجیه‌پذیر و البته آسان باشد.

«اگر فورس تاچ به آسانی قابل تشخیص نباشد، یا کاربران علاقه‌ای به آن نشان ندهند، آن وقت است که ما نیز توجه زیادی به آن نشان نمی‌دهیم.»

اما از سوی دیگر به خود توسعه‌دهندگان و به‌کارگیری آسان و توجیه‌پذیر آن در برنامه‌هایشان نیز بستگی دارد. رایز می‌گوید:

«به عنوان مثال اگر یک زیرمنو بسیار مهم مانند افزودن یک تصویر را تحت فورس تاچ پنهان کرده باشید و کاربر نیز دکمه‌ای برای آن نبیند، شاید استفاده از آن سخت باشد.»

البته برخی از توسعه‌دهندگان نیز هیجان چندانی برای فورس تاچ ندارند. «اشر والمر» (A. Vollmer) که بازی محبوب Threes را در اپ استور دارد، اعتقاد دارد که بیشتر کاربران همچنان به همان روش قدیمی و بدون نیاز به فورس بازی با آیفون کار خواهند کرد. وی می‌گوید که هنوز بسیار زود است در مورد پتانسیل‌ها و یا حتی علاقه مردم به آن صحبت شود.

«من احساس می‌کند که مردم با فورس تاچ کار خواهند کرد، اما آن را به عنوان یک روش تعاملی همیشگی و با اهمیت انتخاب نمی‌کنند.»

گفتنی است استفاده از تکنولوژی فورس تاچ در آیفون بعدی اجباری نخواهد بود و امکان فعال یا غیرفعال‌کردن وجود خواهد داشت.نظر شما در مورد این تنولوژی جدید چیست ؟

منبع :
گجت نیوز
برچسب ها : ,

5 دلیل برای آنکه از وایبر به تلگرام مهاجرت کنید

دسته: ترفندهای موبایل,, تاریخ ارسال: 17 / 5 ساعت: 18:27
نرم افزارهای موبایل،5 دلیل برای آنکه از وایبر به تلگرام مهاجرت کنید ،این روزها تب مهاجرت از نرم‌افزار محبوب وایبر (حداقل تا چندی پیش) به تلگرام بسیار داغ شده است
نرم افزارهای موبایل،5 دلیل برای آنکه از وایبر به تلگرام مهاجرت کنید ،این روزها تب مهاجرت از نرم‌افزار محبوب وایبر (حداقل تا چندی پیش) به تلگرام بسیار داغ شده است و سیل این مهاجرت به حدی رسیده که شاید بتوان ایرانیان را در رده نخست استفاده از نرم‌افزار تلگرام دانست! حتی بسیاری از کاربران، گروه‌های وایبری خودشان را هم به تلگرام منتقل کرده و در آنجا مشغول به فعالیت شده‌اند، اما دلیل این جابجایی چیست؟ در اینجا می‌خواهیم ۵ دلیل اصلی برای مهاجرت از وایبر به تلگرام را برای شما بیان کنیم تا اگر هنوز در استفاده از تلگرام دچار تردید هستید، با خیالی آسوده‌تر این کار را انجام دهید.

نرم افزار وایبر،نرم افزار تانگو،گروه‌های وایبری

ادامه مطلب

گوشی 8 هسته ای بهتر است یا 2 هسته ای؟

دسته: ترفندهای موبایل,, تاریخ ارسال: 17 / 5 ساعت: 18:25
نرم افزارهای موبایل،گوشی 8 هسته ای بهتر است یا 2 هسته ای،با رواج به کارگیری پردازنده های هشت هسته ای در پرچمداران جدید کمپانی ها، دوباره بحث بر سر مزایا و معایب استفاده

نرم افزارهای موبایل،گوشی 8 هسته ای بهتر است یا 2 هسته ای،با رواج به کارگیری پردازنده های هشت هسته ای در پرچمداران جدید کمپانی ها، دوباره بحث بر سر مزایا و معایب استفاده از این پردازشگرها بالا گرفته و حالا سوالاتی از قبیل این که کدام پردازشگر بهتر است؟ پردازشگرهای هشت هسته ای را انتخاب کنیم یا چهار هسته است؟


اساس افزایش تعداد هسته ها با چه هدفی صورت می گیرد؟ و ده ها سوال دیگر دوباره توجه کاربران را به این مقوله تکراری معطوف کرد. اما حتی اگر در افزایش تعداد هسته ها از مشکل داغی و مصرف زیاد انرژی در پردازنده ها صرفنظر کنیم، این پرسش باقی می ماند که آیا پردازنده های بیشتر نقشی در افزایش بهره وری اپلیکیشن ها دارند یا نه؟

چه چیز پردازنده ها را چند هسته ای کرد؟

معمولا پردازنده ها در اجرای یک وظیفه مشخص با مشکلی رو به رو نمی شوند اما اگر پای پردازش بیش از یک وظیفه در میان باشد، اوضاع دیگر به سادگی گذشته نیست. در این حالت باید به کمک نرم افزارهای مخصوص توالی وظایف مشخص شده و زمان های خاصی به آنها اختصاص داده شود. در این حالت پردازشگر مطابق برنامه دریافتی پیش رفته و به ترتیب وظایف را یکی پس از دیگری پردازش می کند.

گوشی 8 هسته ای،گوشی هوشمند،پردازشگر موبایل

ادامه مطلب
برچسب ها : ,,

پس از خرید گوشی اندرویدی این 9 کار را انجام دهید

دسته: ترفندهای موبایل,, تاریخ ارسال: 13 / 5 ساعت: 19:39
در جعبه را باز کنید و گوشی را از آن خارج کنید. سپس به دنبال مواردی نظیر کابل‌ها، شارژرها و یا هدفون بگردید. معمولاً لوازم فابریک همراه گوشی چندان هیجان انگیز نیستند
گوشی اندروید،نرم افزار اندروید،ترفندهای اندروید

۱) محتویات درون بسته بندی را به‌دقت بررسی کنید

در جعبه را باز کنید و گوشی را از آن خارج کنید. سپس به دنبال مواردی نظیر کابل‌ها، شارژرها و یا هدفون بگردید. معمولاً لوازم فابریک همراه گوشی چندان هیجان انگیز نیستند، اما گاهی اوقات وسایلی نیظر شارژرهای سریع یا هدفون‌های با کیفیت نیز درون بسته بندی گوشی‌ها پیدا می‌شوند.برای همین حواستان را جمع کنید که همان مواردی که باید در بسته بندی وجود داشته باشد را دریافت کرده‌اید.

۲) گوشی را به دقت بررسی کنید

هنگامی که گوشی را از جعبه خارج کردید باید بررسی کنید که جایی شکستگی نداشته باشد و همچنین دقت کنید که تمام برچسب‌ها و طلق‌های محافظت کننده گوشی که به‌صورت پیش فرض توسط کارخانه نصب می‌شوند وجود داشته باشند. اگر احساس کردید مشکلی وجود ندارد تمام این برچسب‌ها را بردارید به لنز دوربین نیز از نزدیک نگاه کنید تا برچسب محافظی روی آن قرار نگرفته باشد، چرا که همین برچسب‌های ساده می‌توانند عکس‌هایتان را خراب کنند.

۳) حواستان به شارژ باطری باشد

اگر شارژ باطری گوشی کم است حتماً در اولین فرصت آن را شارژ کنید، چرا که در غیراینصورت ممکن است در لحظات ابتدایی که مشغول لذت بردن از گوشی هستید خاموش شود،از سوی دیگر بهترین موقع برای بررسی عملکرد صحیح باطری گوشی، کابل‌ها و شارژرها نیز همین موقع است.

۴) اگر می‌توانید به وای‌فای وصل شوید

اگر به یک اینترنت پرسرعت بی‌سیم دسترسی دارید حتماً به آن متصل شوید،چرا که در راه‌اندازی اولیه گوشی ممکن است نیاز به دانلود برخی موارد داشته باشید.

۵) در صورت نیاز اندروید را آپدیت کنید

در بسیاری از مواقع هنگامی که گوشی را روشن می‌کنید از شما درخواست می‌شود سیستم عامل را آپدیت کنید.اگر برای شما هم این اتفاق افتاد کافیست یک فایل چند صد مگابایتی یا حتی بیشتر را دانلود کنید.سعی کنید این کار را قبل از نصب برنامه‌ یا آپدیت آنها انجام دهید.

۶) به اکانت گوگل خود وارد شوید

اگر قصد استفاده از سرویس‌های گوگل و گوگل‌پلی را دارید باید به اکانت خود وارد شوید.ممکن است در حین انجام فرآیند تنظیم اولیه گوشی، وارد اکانت خود شده باشید. اما اگر این اتفاق نیفتاد بهتر است در اسرع وقت وارد اکانت گوگل خود شوید تا از جدیدترین آپدیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها مطلع شوید.

۷) اپلیکیشن‌ها را آپدیت کنید

برنامه‌ها و سرویس‌های مختلفی بر روی گوشی شما به‌صورت پیش فرض نصب شده‌اند که برخی برایتان مفید و برخی بی‌استفاده هستند. اکثر این برنامه‌ها نیازمند به‌روزرسانی هستند. برای این‌کار هم می‌توانید با نصب برنامه گوگل‌پلی و آپدیت مستقیم در آن این کار را انجام دهید. همچنین می‌توانید آپدیت خودکار برنامه‌ها را نیز فعال/غیرفعال کنید.

۸) سری به بخش تنظیمات بزنید

احتمالاً شما برای تنظیم صدا و روشنایی صفحه نمایش باید به بخش تنظیمات مراجعه کنید تا همه چیز مطابق میلتان باشد.در بخش تنظیمات موارد زیادی هستند که ارزش صرف کمی وقت برای بررسی‌شان را دارد. اگر در تنظیم برخی گزینه‌ها دچار مشکل شده‌اید می‌توانید با مراجعه به انجمن‌های پشتیبانی مختلف، مشکل را برطرف کنید. همچنین در این بخش می‌توانید روش امنیتی صفحه قفل گوشی خود را نیز انتخاب کنید که برای بعضی از کاربران بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

۹) به اکانت‌های خود در سرویس‌های مختلف وارد شوید

از فیسبوک یا توییتر استفاده می‌کنید؟ پس در اولین فرصت به اکانت خود در این شبکه‌ها وارد شوید. علاوه بر این ورود به اکانت‌های سامسونگ یا سونی و یا اپلیکیشن‌هایی نظیر Moto Connect نیز تا حدودی ضرورت دارد. برخی از این سرویس‌ها می‌توانند به اکانت گوگل شما متصل شوند.

منبع :باشگاه خبرنگاران

کاور ها و وسایل جانبی عجیب موبایل (عکس)

دسته: لوازم جانبی,, تاریخ ارسال: 13 / 5 ساعت: 19:28
وسایل جانبی موبایل ،‌ کاور ها و وسایل جانبی عجیب موبایل : با اختراع موبایل و پیشرفت روز به روز این تکنولوژی میل انسان ها هم به داشتن وسایل جانبی و به روز این تکنولوژی هم بیشتر می شود.

وسایل جانبی موبایل ،‌ کاور ها و وسایل جانبی عجیب موبایل : با اختراع موبایل و پیشرفت روز به روز این تکنولوژی میل انسان ها هم به داشتن وسایل جانبی و به روز این تکنولوژی هم بیشتر می شود. به خاط همین سازندگان این نوع وسایل هم به فکر پیشرفت و ساخت وسایل جالب برای موبایل کرده اند که در ادامه می توانید تعدادی از وسایل و کاورهای عجیب موبایل رو مشاهده کنید

کاور موبایل،عکس موبایل،وسایل جانبی موبایل،عکس عجیب

ادامه مطلب

۵ مشکل در گلکسی اس ۶ و راه‌ حل آن‌ها

دسته: گلکسی,, تاریخ ارسال: 13 / 5 ساعت: 19:25
ترفندهای موبایل,۵ مشکل در گلکسی اس ۶ و راه‌ حل آن‌ها،مجذوب گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ شدن می‌تواند بسیار سریع و ساده اتفاق افتد. طراحی لطیف و ظریف سامسونگ به همراه قدرت بسیاری
ترفندهای موبایل,۵ مشکل در گلکسی اس ۶ و راه‌ حل آن‌ها،مجذوب گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ شدن می‌تواند بسیار سریع و ساده اتفاق افتد. طراحی لطیف و ظریف سامسونگ به همراه قدرت بسیاری که پشت این طراحی نهفته شده و لیست مشخصات بسیار چشم‌گیر و قابل ملاحظه، به سختی امکان دارد کسی را شیفته خود نکند. با این حال شما هنوز هم می‌توانید در این محصول شگفت‌آور نواقصی پیدا کنید.

ما بازخورد کاربران را جمع‌آوری کرده، شکایات آن‌ها را بررسی نموده و به جستجوی راه‌حل برای بزرگترین مشکلات گلکسی اس ۶ پرداختیم. شما می‌توانید نتایج به دست آمده را در ادامه مطالعه نمایید.

مشکل: تازه‌سازی و راه‌اندازی مجدد اپلیکیشن‌ها

گلکسی اس،اپلیکیشن‌ها،مشکلات گلکسی

برخی کاربران از مدیریت حافظه ضعیف گلکسی اس ۶ شکایت داشته‌اند. افراد زیادی از تازه‌سازی اپلیکیشن‌ها زمانی که دوباره به برنامه مورد نظر خود بازگشته‌اند ناراضی بوده‌اند و گفته شده که برنامه‌ها خود به خود بسته شده‌اند در صورتی که ظاهرا این طور به نظر می‌رسیده است که دستگاه RAM آزاد دارد. گلکسی اس ۶ دارای ۳ گیگابایت RAM بوده و شما می‌توانید توسط Smart Manager یک تصویر کلی از منابعی که در حال استفاده آن هستید را مشاهده کنید. علت این مشکل نامشخص است اما شما می‌توانید راه‌های زیر را امتحان نمایید.

راه‌حل:


ادامه مطلب
برچسب ها : ,

مجموعه نرم افزاری GPS 2012 (اوریجینال)

دسته: نرم افزار,, تاریخ ارسال: 12 / 5 ساعت: 11:2
مجموعه نرم افزاری  GPS 2012
 
اولین مجموعه نرم افزاری موقعیت یاب GPS

ســــازگار  با تمامی گوشـی ها در قالــب یک DVD

همراه با نکات مفید در ارتباط با استفاده از نرم افزارهای مجموعه

و مطالب آموزشی ارزشمند و کاربردی سازگار با انواع سیستم عامل ها



تعداد : 1 DVD      قیمت : 4000 تومان

نرم افزارهای پرطرفدار موقعیت و مکان یابی

به صورت ماهواره ای به همراه نقشه شهرهای ایران  

نقشه جاوا شهرهای ایران و جهان با قابلیت اجرا بر روی

تمامی گوشـــی های موبـــایل موجـــود در بــازار

شامل نرم افزارهای GPS برای سیستم عاملهای :

سیمبین ، ویندوز موبایل ، آندروید ، آیفون ، جاوا



بیش از ۱۱۰ نوع نقشه در فرمتهای مختلف و مورد نیاز

شامل ترفند و نکات آموزشی به زبان فارسی در قالب موضوعاتی مانند :

 (کدهای مخفی گوشی ها ، بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل ،

افزایش عمر مفید باطری ، راه های عکاسی بهتر با موبایل و …)

دارای کامل ترین و مهم ترین برنامه های کاربردی

در زمینه موقعیت یابی به همراه آموزش فارسی

نصب و نقشه های مهم آنها



تعداد : 1 DVD      قیمت : 4000 تومان

GPS یک سیستم هدایت (ناوبری) ماهواره ای است و تنها سیستمی

می باشد که امروزه قادر است،

موقعیت دقیق شما را بر روی زمین در هر زمان، در هر مکان و

در هر هوایی مشخص کند. خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی

و در هر نقطه از کره زمین در تمام ساعت شبانه روز در دسترس است.

پدید آورندگان این سیستم، هیچ حق اشتراکی

برای کاربران در نظر نگرفته اند و استفاده از آن رایگان است.



دقت بالای این سیستم و جهانی بودن آن دلیل بر استفاده از این

سیستم در علوم مختلف می باشد.

برخی از کاربردهای GPS در حمل و نقل ریلی عبارتند از:
- ایجاد شبکه های دقیق نقشه برداری نقاط مبنا جهت تسریع در امور نقشه برداری زمینی.
- کنترل تغییرات سازه های بزرگ از جمله پل، سد، تونل و … بوسیله GPS های با دقت بالا.
- تهیه پروفیل طولی و عرضی مسیر بوسیله GPS های دقیق.
- شناسایی مسیر (با GPS های دستی ).
- موقعیت و سرعت وسایل متحرک به صورت Real Time و تهیه گراف حرکت (Tracking).
- دستگاههای GPS به طور تقریباً دقیق می توانند موقعیت و سرعت حرکت را در لحظه مشخص کنند.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد : 1 DVD      قیمت : 4000 تومان

 

دانلود برنامه وایبر اندروید Viber v5.4.2.3 (جدیدترین نسخه فول)

دسته: نرم افزار اندروید,, تاریخ ارسال: 12 / 5 ساعت: 10:59

دانلود برنامه وایبر اندروید Viber v5.4.2.3 (جدیدترین نسخه فول)

 

viber android دانلود برنامه وایبر اندروید Viber v5.4.2.3 (جدیدترین نسخه فول)

دانلود وایبر اندروید Viber : Free Calls & Messages 5.4.1.365 ( همراه با قابلیت تماس تصویری )

معرفی جدیدترین نسخه وایبر اندروید ( 5.4.1.365 ) در رسانه جوان موبایل | پشتیبانی کامل از زبان فارسی

بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر دنیا

توجه : نسخه فعلی قرار داده شده در رسانه جوان موبایل به صورت مستقیم از مارکت گوگل دریافت شده است

مانند همیشه با خیالی آسوده دانلود کرده و با دوستانتان به اشترک گذارید ..

نرم افزار وایبر اندروید Viber : Free Calls & Messages, برنامه قدرتمند برای ارسال اس ام اس و فایل صوتی به صورت کاملا رایگان و بدونه نیاز به سیم کارت، شاید شما هم از پرداخت هزینه های گزاف اپراتور ها که بابت مکالمات و ارسال SMS از شما می گیرند خسته شده اید. امروز برنامه ای برای شما آماده کرده ایم که میتوانید تنها با اتصال به اینترنت به صورت رایگان با دوستانتان صحبت کنید و به آن ها SMS ارسال کنید.

این نرم افزار Viber نام دارد که بعد از نصب آن و اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت یا WIFI در آن ثبت نام کنید. برای مکالمه با دوستانتان باید طرف مقابل نیز این برنامه را نصب داشته باشد که خود وایبر به شما برای شناسایی دوستانی که وایبر را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب دارند کمک می کند.

در این نسخه از نرم افزار وایبر مشکل اتصال کاربران ایرانی برطرف شده و همچنین موتور صدای جدیدی به نرم افزار اضافه شده است که امکان ضبط و انتقال با کیفیت تر صدای شما را فراهم می کند.

VIBER APK دانلود برنامه وایبر اندروید Viber v5.4.2.3 (جدیدترین نسخه فول)

ویژگی های اصلی نرم افزار اندروید وایبر :

– دارای قابلیت تماس تصویری در دستگاه های دارای اندروید 4.0 و بالاتر

– امکان تماس تصویری بین نسخه موبایل و PC وایبر

– امکان دعوت دوستان به وایبر از طریق اسکن Qr

– دگرگونی کامل در طراحی منوها و پشتیبانی از سه زبان فارسی , بلغاری و صربستان

– امکان نوشتن و کشیدن خطوط منحنی و ارسال به دوستان

– برطرف کردن مشکلات sticker menu

– دارای قابلیت ضبط stickers

– امکان ایجاد مکالمه به صورت گروهی

– دارای کیفیت صدا در مکالمات صوتی

 

تغییرات نسخه 5.4.1.365 وایبر :

– رفع باگ های برنامه و افزایش سرعت عملکرد

 

ذکر یک نکته برای آگاه سازی شما کاربران فهیم رسانه جوان موبایل :

متاسفانه مطلع شدیم اخیرا افراد سودجو مشغول پخش شایعه ای مبنی بر ویروسی بودن نسخه جدید نرم افزار وایبر کرده اند که طبعا منافع بسیاری نیز در این اقدام نصیبشان خواهد شد. رسانه جوان موبایل نیز بنا به رسالت خود و آگاه سازی بیشتر شما کاربران فهیم به اطلاع می رساند که مطالبی که در این زمینه در سایت های به اصلاح زرد درج شده است از اساس کذب بوده است. همانطور که مطلع هستید در روزهای گذشته پیامی از سوی سازندگان نرم افزار وایبر مبنی بربروزرسانی به نسخه جدید وایبر برای کاربران ایرانی ارسال شده است که سبب ایجاد شاعبه در بین کاربران اندرویدی این نرم افزار پرطرفدار شد و البته برخی از سایت های منفعت طلب و زرد نیز از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را کرده و بر این شایعات دامن زده اند که به استحضار شما میرسانیم تمامی این شایعات کذب محض می باشد.

برای اطمینان شما ما به سازندگان وایبر پیامی مبنی بر تایید پیام ارسالی برای کاربران ایرانی کرده ایم که پاسخ آنها عینا در زیر درج شده است :

Hello,
Thank you for contacting Viber support.
This is a legitimate message sent by Viber recommending Viber users to upgrade their version.
The link bit.ly/getviber is a legit link provided by Viber.
Thank you for the interest.

Best regards,
Liri K.
Viber Support Team

منبع:http://www.javanmobile.com

دانلود Race Team Manager v2.1.3 – بازی مدیریت مسابقه اندروید (فول)

دسته: بازی اندروید,, تاریخ ارسال: 12 / 5 ساعت: 10:50

دانلود Race Team Manager v2.1.3 – بازی مدیریت مسابقه اندروید (فول)

 

دانلود Race Team Manager v2.1.3 – بازی مدیریت مسابقه اندروید (فول)

دانلود بازی گرافیکی مدیریت مسابقه اندروید Race Team Manager 2.1.3 + دیتا ( 100% آفلاین ) معرفی نسخه جدید بازی ( 2.1.3 ) برای اولین بار از رسانه جوان موبایل دارای امتیاز 4.2 از 5.0 در گوگل پلی - دارای بیش از 1.000.000 بازیکن از سراسر جهان Race Team Manager شامل تمامی ویژگی های مثبت بازی های ریسینگ اندروید می باشد ! بازی اندروید Race Team Manager یکی از زیباترین بازی های ریسینگ اندروید می باشد که توانسته ضمن کسب امتیاز 4.2 از 5.0 در گوگل پلی , بیش از 1.000.000 بازیکن را نیز به سوی خود جذب کند. در بازی Race Team Manager برای شما امکانات بسیاری وجود دارد

 

6
ادامه مطلب

کدهای مخفی گوشی های سامسونگ

دسته: سامسونگ,, تاریخ ارسال: 11 / 5 ساعت: 10:32

 

کد های مخفی گوشی های سامسونگ


1- #06#*
نمایش سریال نامبر گوشی


2- #9999#*
نمایش ورژن گوشی


3- 229#*#8999*
وضعیت باطری(دما ، ظرفیت ،ولتاژ)


4- 246#*#8999*
وضعیت برنامه


5- 289#*#8999*
تغییر سرعت زنگ آلارم گوشی


6- 324#*#8999*
Debug Screen


 367#*#8999*-7
Watchdog (رمز گوشی)

 

8- 427#*#8999*
Trance Watchdog (پیدا کردن رمز گوشی)


9- 523#*#8999*
تغییر میزان کنتراست صفحه نمایش (تنها در ورژن G60L01W)

 636#*#8999-10*
وضعیت حافظه


11- 746#*#8999*
حجم فایل سیم کارت


12- 778#*#8999*
اطلاعات سیم کارت


13- 289#*#8999*
تست رینگ تون


14- 947#*#8999*
ریست گوشی در مواقع ضروری


15- 842#*#8999*
تست ویبراتور


توجه: اگر کد های بالا در گوشی شما عمل نکرد به جای عدد *8999 عدد 0 را جایگزین کنید.برای مثال کد 947#*#8999* تبدیل به #0947#* میشود.

نکته مهم : کد های فوق روی بعضی از  گوشی های سامسونگ قابل اجرا نیست

منبعhttp://www.sarzamindownload.com/

برچسب ها : ,

دانلود برنامه Google Play Music برای اندروید

دسته: نرم افزار اندروید,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:50

دانلود برنامه Google Play Music برای اندروید

در برنامه Google Play Music میتوانید در هر لحظه به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. میتوانید تمام آهنگ های خود را آنلاین ذخیره کرده و بدون نگرانی جهت پر شدن فضای گوشی به راحتی بتوانید آن را پخش کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به اضافه کردن بیش از 20,000 آهنگ، اونم به صورت رایگان، از روی کامپیوتر، بر رو گوشی خود بریزید. با استفاده از این برنامه میتوانید آهنگ دلخواهتان را به اشتراک دوستانتان بگذارید یا میتوانید آن آهنگ را خریداری کنید. لازم به ذکر است که این برنامه بر روی اندروید نسخه 2٫2 و بالاتر اجرا می شود. این برنامه را می توانید برای گوشی های اندرویدی از سایت پی سی دی دانلود نمایید …

 

دانلود
 

دانلود فایل نصبی APK

# حجم سرور پی سی دی لینک کمکی ایران لینک کمکی Embed
1 16MB DOWNLOAD DOWNLOAD DOWNLOAD

– اندروید مورد نیاز : 2.2 و بالاتر

روش فلش کردن گوشی های اندروید

دسته: فلش,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:48

آموزش ریست فکتوری در اندروید (Hard Reset)

آموزش ریست فکتوری در اندروید (Hard Reset)

 

 

 

در موبایل های قدیمی، در بخش تنظیمات گزینه ای با عنوان Factory Reset قرار داشت. با زدن این گزینه، موبایل به حالت تنظیمات کارخانه برمیگشت و اگر مشکل نرم افزاری وجود داشت برطرف میشد.

در گوشی های جدید چنین گزینه ای وجود ندارد. ولی به جای آن گزینه هایی مثل Hard Reset قرار دارد.

 

در این مطلب، هارد ریست در موبایل و تبلت های اندرویدی را بررسی میکنیم.

 

 

Hard Reset چیست؟

منظور از Hard Reset بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه است. اگر گوشی شما مشکلات نرم افزاری پیدا کرده باشد، با این کار مشکلات آن برطرف خواهد شد. این کار چیزی شبیه به فلش کردن در گوشی های قدیمی است. اما توسط خود کاربر به راحتی قابل انجام میباشد.

 

انجام Hard Reset، وقتی امکان روشن کردن گوشی وجود دارد

اگر سیستم عامل اندروید شما بالا می آید، میتوانید از داخل موبایل آن را ریست کنید. Hard Reset در گوشی های اندرویدی در بخش Setting و Backup and Restore در دسترس است.

(با نام Reset، یا Hard Reset، یا Factory Reset)

 

بعد از انتخاب این گزینه، باید تعیین کنید که آیا میخواهید حافظه جانبی هم پاکسازی شود یا خیر؟ اگر موبایل شما مشکلات شدید نرم افزاری دارد و یا مشکوک به ویروسی بودن است، توصیه میکنیم حافظه جانبی را هم پاکسازی کنید.

 

 

انجام Hard Reset، وقتی گوشی اصلا روشن نمیشود

اگر مشکلات نرم افزاری گوشی شما به قدری شدید است که اصلا بالا نمی‌آید، میتوانید وقتی خاموش است توسط دکمه های موبایل آن را هارد ریست کنید. روش انجام این کار در موبایل های اندرویدی مختلف کمی با هم فرق میکند. ما به عنوان نمونه، یکی از آنها را اینجا معرفی میکنیم:


- گوشی را شارژ کنید تا حداقل 30 درصد باتری داشته باشد.
- وقتی گوشی خاموش است، دکمه های Power و Volume Up را همزمان برای چند ثانیه نگه دارید.
- منوی بوت اندروید ظاهر خواهد شد. مراحل را ادامه دهید تا گوشی Reset شود و بالا بیاید.

 

توجه: با این کار نرم افزار اندروید گوشی شما از اول نصب میشود و همه اطلاعات حذف میشوند و حافظه گوشی پاک خواهد شد. بنابر این اگر گوشی شما بالا می‌آید قبل از انجام Hard Reset یک بکاپ از اطلاعات مورد نیاز مثل دفترچه تلفن و عکس ها بگیرید.

آموزش کامل عیب یابی و رفع ایراد های گوشی های نوکیا

دسته: نوکیا,عیب یابی,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:46

گوشی های نوکیا یکی از گوشی های پرطرفدار در ایران است . این گوشی ها بخاطر تنوع زیاد، کیفیت تقریبا بالا (نسبت به سایرین در ایران) مصرف کنندگان زیادی را داراست . گوشی های نوکیا نیز مانند بسیاری دیگر از گوشی های دیگر سیستم عامل دار ممکن است در مرور زمان، بخاطر برخی مشکلات یا خطای کاربری گاهی اوقات پیغام های خطایی را نمایش دهند که اصولا طبیعی است . امروز و در این پست قصد داریم مجموعه ای کامل از خطاهای مختلف سخت افزاری و نرم افزاری که ممکن است به دلایل مختلف در گوشی شما ایجاد شود را بررسی کنیم و با ارائه راه حل هایی برای رفع مشکل به شما کمک کنیم که خود تعمیر کار گوشی خود باشید و دیگر نیازی به مراجعه روزمره به تعمیر گاه ها و نمایندگی ها نداشته باشید و این مشکلات ساده را خود حل کنید . در ضمن این کار بشما کمک می کند تا گوشی خود را بیشتر و بهتر بشناسید. توصیه ما این است که این مطلب را مطالعه کنید . برای مطالعه این مطلب در سایت ام تی موبایل |MTMobie.ir به ادامه همین مطلب مراجعه کنید …

پیغام های خطا:
پیغامی خطای temporary over-load. Continue :
با این پیغام احتمالا موقع گرفتن عکس مواجه میشوید.
پیشنهاد هایی برای رفع این مشکل:
۱- خاموش روشن کردن گوشی
۲- خالی کردن فایلهای tmp از MMC (با برنامه Extended File Manager ) می‌توانید این کار راانجام دهید.
۳- خالی کردن ram گوشی ( برای اینکار کلید meno را بزنید و نگه دارید و با زدن کلید c برنامه های را که احتیاج ندارین ببندین )
* روش بهتری  که نتیجه داده: خالی شدن باطری گوشی تا اینکه خود گوشی اتوماتیک خاموش شود، بعد از ساعاتی گوشی را به شازژ بزنید و پس از شارژ روشن کنید.
پیغام خطای App. Closed gs و یا App Closed main :
این یک پیغام کلی است و پیگیری این پیغام کار آسانی نیست.
پیشنهاد برای رفع این مشکل :
۱- پاک کردن آخرین برنامه‌های ریخته شده روی گوشی
۲- مستر ریست گوشی
پیغام خطای App. Closed sSaverdaemon :
اخطاری است برای اسکرین سیوری که خوب کار نمی‌کند، روش مناسب :  برنامه اسکرین سیور را پاک کنید.

پیغام خطایApp..Closed.ACN LIST :
این خطا بخاطر این مشکلات ممکن است ایجاد شود :
۱-.ایجاد مشکل در نرم افزار
۲-ناهمخوانی نرم افزار با سخت افزار گوشی
۳- اجرای همزمان چندین برنامه

پیغام خطاب System Error :
پیغام مربوط به سیستم گوشی هست. مشکلات زیادی باعث ایجاد این error می شود
۱- وصل کردن مموری کارت گوشی دیگه که روش برنامه نصب هست
۲-کامل نصب نشدن یک برنامه که در روت گوشی نصب شده -۳ مستر ریست کردن گوشی قبل از فرمت کردن مموری کارت و…
رفع این مشکل » مستر ریست گوشی

پیغام خطای App.Closed mailnit :
این پیغام زمانی ظاهر می شود که در مموری کارت مشکل پیش بیاد، در این حالت مموری کارت باید فرمت شود.
پیغام خطای App. Closed ncnlist :
وقتی messege میاد بجای زنگ زدن این erorr مشاهده می شود .
پیشنهاد برای رفع این مشکل :
۱- پاک کردن آخرین برنامه‌های نصب شده.
۲- غیر فعال کردن Receive Report در بخش Text Message
۳- پاک کردن پیغامهایی که بصورت فونت فارسی در گوشی ذخیره شدند
۴- مستر ریست گوشی

پیغام خطای  phone will be restarted :
این پیغام وقتی می آید که شما برنامه های زیادی را لود کرده باشید یعنی برنام های زیادی در حال اجرا باشند و گوشی توانایی مدیریت آن ها را نداشته باشد  .

پیغام خطای General : Alredy in use :
اینError هنگام پاک کردن مسیج و یا فایلی دیده می شود.
پیشنهاد برای رفع این مشکل :
فایل داخل فولدر Message بصورت Hidden شده که اگر از Hidden بودن خارجش کنید درست می شود. برای اینکار می توانید  از نرم افزار SeleQ استفاده کنید.

پیغام خطای Memmory Card Corrupted :
این مشکل زمانی ایجاد می شود که مموری کارت خوب فرمت نشده و یا در حین فرمت با مشکل دیگه‌ای روبرو شده، .روش مناسب این است که  شما  سعی کنید دوباره فرمت کنید و اگر نشد با کارت ریدر فرمت کنید البته مراقب باشید تا مموری شما نسوزد!

پیغام خطای there is nothing good palying :

زمانی با این پیغام مواجه می‌شویم که از برنامه mum sms و یا برنامه‌های مشابهی که برای sms هست استفاده می‌کنیم. این برنامه‌ها smsها رو مخفی میکنه – اگه شما این برنامه رو پاک کنید از این مشکل هم راحت می شوید.
پیغام خطای Phone Startup Failed.Contact the retailer :
این پیغام موقعی ظاهر میشود که بعلت ریستارت نادرست و یا نصب یک برنامه مخرب فایل startup گوشی پاک شده باشد
برای حل این مشکل سیم کارت ومموری کارت را درآورده و دوباره جا بزنید، اگه درست نشد مستر ریست کنید. در صورتیکه با فلش هم درست نشود نیاز به سرویس در یک نمایندگی است و احتمال مشکل سخت افزاری دارد.

پیغام خطای close all application :
هنگام نصب برنامه و یا … رخ می دهدد. گوشی را خاموش کرده و پس از روشن کردن دوباره سعی نمایید .
پیغام خطای unable to install comitable with series 60 support version 0.00 :
معمولا برای گوشی های غیراز سری ۶۰ به هنگام نصب برنامه ایجاد می شود ولی گاهی در گوشی هایی که مربوط به سری ۶۰ هم هستند دیده می شود. برای اینکار بهتر است گوشی را مستر ریست کنید
پیغام خطای (select access point (no data :

علت اون پیغام اینکه یکی از برنامه های موجود در گوشی شما در خواست دسترسی به اینترنت میکنه اون میتونه یک برنامه آنتی ویروس یا هر برنامه دیگری باشه. اونها رو غیر فعال کنید
ایراد های ریز هنگام کار با گوشی:
زمانی که گوشی فقط عدد تایپ می‌کند:
پیشنهاد برای رفع این مشکل :
۱- دکمه مربع را بگیرید و نگه دارید تا حروف تایپ شود.
۲- تعریف کردن کاری برای دکمه مربع درگوشی ( مانند برنامه‌های چراغ قوه (power torch ) و … )
ساعت گوشی عقب وجلو می شود:

پیشنهاد برای رفع این مشکل :

به قسمت تنظیم زمان می روید و GMT offset را روی ۰۳:۳۰+ تنظیم می کنید به محض تغییر دادن offset از شما سوال می کند که
update date and time of the phone? شما No را انتخاب کنید .

آمدن صدای موزیک از گوشی هنگام استفاده از هندزفری :
این مشکل روی گوشی‌های ۳۶۵۰ می‌باشد – راه حلی غیر علمی دارد به این صورت که خیلی آرام فیش هندز فری را تا نصفه داخل گوشی کنید بعد که صدا داخل اسپیکر ها شد فیش را آرام تا آخر ببرید .
گوشی مدام پیغام خطای با علامت ! را نشان می دهد:
احتمالا Error مربوط به برنامه Mini Gps باشه که تنظیم شده روی Event Alarm و یا یه برنامه مثل( screen saver ) که بعد از هر ۲۰-۳۰ ثانیه میخواد فعال شه و چون نمیتونه ارور می دهد
موبایل پیغامهایی مثل رسیدن پیام کوتاه(مَسیج) و تلفنهایی که جواب نداده شده (میس کال) را نمایش نمی دهد:
در قسمت log گوشی منوی چپ را بزنید و سپس در قسمت اپشن گوشی در قسمت log duration به جای گزینه no log یا ۱ روز یا ۱۰ یا ۳۰ را انتخاب کنید!
کم شدن صدا هنگام صحبت در ۶۶۰۰ :
برنامه Callcheater را غیر فعال کنید و یا کلاً پاک کنید
پس از خاموش کردن گوشی روشن نمی شود:
این مورد در موارد زیادی اتفاق می‌افتد. در حالت شایع وقتی sms ها در حالت Sending در Outbox باقی بمانند و گوشی خاموش شود، دیگر روشن نمی شود.
بهتر است در درجه اول مموری کارت را درآورید و گوشی را روشن کنید اگر درست نشد مستر ریست کنید و بعد گوشی را فرمت کنید .

مشکل ۶۶۰۰ که ساعتش خود به خود عوض می شود:
ممکن هست از قسمت auto time update باشه.اگر اون فعال باشه این مشکل پیش می آید.
موزیک روشن شدن گوشی نوکیا ۶۶۰۰ قطع و وصل می شود :
در حالت Safe Mode این مشکل بوجود نمی آید. این مشکل مربوط به مموری کارت می‌باشد و ربطى هم به Firmware ندارد. بهتراست نرم افزار هاى Autorun را حذف کنید. کسانی هم که پین کد وارد گوشی کردند اگر مدتی پس از درخواست پین کد و وارد کد آن فاصله بگذارند مشکل حل می شود.
دریافت نکردن sms :
اگه برنامه‌ای درباره sms دارید پاک کنید. به تنظیمات message مراجعه کنید و شماره مرکز sms رو چک کنید. در صورتی که با اینکارها درست نشد مستر یست و غیر از اون مراجعه به مخابرات.
جایگزینی صدای زنگ اصلی گوشی ۳۲۳۰ بجای زنگ انتخابی:
با تعویض سیمکارت درست شد.
ذخیره نشدن عکسهای گرفته شده توسط گوشی، وارد نشدن به گالری ، نمایش داده نشدن عکسها در گوشی:
فقط مستر ریست

قطع شدن تماسها و دادن miss Call به آنها:
این ایراد از مخابرات می‌باشد و از گوشی شما مشکلی ندارد.

ویبره موبایل کار نمی‌کند:
مشکل سخت افزاری و یا مکانیکی است، ضربه های کوچکی به گوشی وارد کن

در صورتی که گوشی شما ایراد هایی نمایش می دهد که در این مطلب وجود ندارد در قسمت نظرات ما را با خبر کنید تا آموزش رفع عیب آن را قرار دهیم ، هر چند سعی شده است این مجموعه تا حد ممکن کامل قرار داده شود

محبوبترین بازی تلفن همراه ایرانی برای iOS و اندروید

دسته: بازی اندروید,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:43

نبرد میوه‌ها؛ محبوبترین بازی تلفن همراه ایرانی برای iOS و اندروید

فروت کرفت

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن را دوست خواهید داشت. 

برچسب ها : ,

عیب یابی گوشی نوکیا

دسته: نوکیا,تعمیرات سخت افزاری,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:40

گوشی من پیغام "SIM card rejected" یا " SIM card unaccepted" را نمایش می دهد. (عدم قبول سیم کارت)

سیم کارت (SIM card)، کارت کوچکی است داخل گوشی شما که ارتباط با شبکه را برقرار می سازد.

سیم کارت توسط اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات، ارائه می شود. در اکثر موارد خود آنها بهترین منبع برای رفع مشکلات سیم کارت هستند.

گوشی شما ممکن است که پیغام خطای سیم کارت را نمایش دهد اگر:

  • سیم کارت در جای خود نباشد. اگر گوشی شما جدیدا افتاده باشد، ضربه خورده و یا باز شده باشد، سیم کارتتان شاید احتیاج به تنظیم داشته باشد. به قسمت نصب سیم کارت در راهنمای کاربری خود مراجعه کنید.
  • کد PUK (Personal Unblocking Key) چندین بار اشتباه وارد شده است. این عمل باعث غیر فعال شدن سیم کارتتان می شود. اگر این غیر فعال سازی دائمی به نظر می رسد با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.
  • شما اخیرا ارائه دهنده خدمات خود را عوض کرده اید. در این صورت گوشی و یا سیم کارتتان با تنظیمات قبلی می باشند و احتیاج به تنظیم مجدد دارند. برای کمک در این مورد با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

اگر هیچ یک از شرایط بالا برقرار نیست و این پیغام را دریافت می کنید، ممکن است که سیم کارتتان خراب شده باشد. برای آزمایش / جایگزینی سیم کارتتان با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

و یا گوشی خود را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من درخواست کد PIN/PIN2/PUK/PUK2 را می کند.

گوشی شما برای محافظت از استفاده غیر مجاز به یک یا چند کد مجهز است. کدهای PIN و PUK در واقع از سیم کارت محافظت می کنند، که کارت کوچکی درون گوشی شما برای برقراری ارتباط با شبکه است.

در اکثر موارد اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات بهترین منبع برای رفع مشکلات کد های PIN و PUK هستند.

  • متداول ترین کدها PIN (Personal Identification Number) است که می توانید آن را با انجام راهنمایی های موجود در راهنمای کاربر خود فعال و یا غیر فعال سازید.
  • PIN2 کد PIN می باشد که لایه دوم محافظ برای امکانات خاصی از گوشی شما می باشد. نحوه کارکرد آن مشابه کد PIN است. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای کاربری خود مراجعه کنید.
  • اگرکد PIN به دفعات اشتباه وارد شود، ممکن است گوشی شما تقاصای PUK (Personal Unblocking Key) کند. این کد شامل 8 رقم است که توسط اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات ارائه می شود.
  • اگر کد PIN2 به دفعات اشتباه وارد شود، ممکن است گوشی شما تقاضای PUK2 کند.

لطفا برای کمک در مورد کدهای PIN / PUK با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید. اگر قبلا با آنها تماس گرفته اید و کدهای ارائه شده، کار نمی کنند، می بایست سیم کارت جدید از اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود دریافت کنید.

گوشی من درخواست کد قفل/امنیتی را می کند.

گوشی شما مجهز به یک یا چند کد امنیتی می باشد که از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کند. لطفا توجه داشته باشید که کد امنیتی که از خود گوشی محافظت می کند با کد PIN که از سیم کارت محافظت می کند متفاوت است.

اگر گوشی شما از شما درخواست کد امنیتی می کند و شما هنوز آن را فعال نکرده اید این عمل را انجام دهید:

  • کد امنیتی پیش فرض را وارد کنید: 12345. فقط یک بار آن را امتحان کنید.

اگر گوشی شما همچنان کد امنیتی را درخواست می کند آن را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

Please note:

  • بعضی اپراتورها گوشی ها را به نحوی تنظیم می کنند که فقط با سیم کارت خودشان کار کند. در این صورت اگر کد را سه بار یا بیشتر به طور متوالی اشتباه وارد کنید ممکن است گوشی شما قفل دائم شود. اگر این اتفاق افتاد لطفا با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.
  • در شرایط دیگر وقتی که کد اشتباه سه بار یا بیشتر به طور متوالی وارد شود، گوشی در حالت "sleep mode" قرار می گیرد و برای 15 دقیقه هیچ ورودی قبول نمی کند. در این صورت گوشی را خاموشی کرده، مجددا روشن کنید و 15 دقیقه به آن دست نزنید. مجددا سعی کنید و یا آن را به مرکز خدمات نوکیا بیاورید.

گوشی من خود به خود خاموش می شود.

اگر گوشی شما با تامین انرژی مشکل دارد، ممکن است اشکال از گوشی، باتری و یا شارژر باشد. قبل از اینکه گوشی خود را برای بازبینی به مرکز خدمات نوکیا بیاورید، آزمایشهای زیر را انجام دهید:

  • باتری خود را به طور کامل بر طبق موارد ذکر شده در راهنمای کاربر شارژ کنید.
  • باتری را درآورده و مجددا بر طبق موارد ذکر شده در راهنمای کاربر در گوشی قرار دهید.
  • مطمئن شوید که از باتری و شارژر سازگار با نوکیا خود استفاده می کنید. سازگاری باتری را با نمودار سازگاری باتری و نمودار سازگاری شارژر انطباق دهید.
  • اگر به باتری و یا شارژر مشابه دسترسی دارید سعی کنید آنها را جایگزین کنید تا مشخص شود که مشکل از گوشی، باتری و یا شارژر است.

اگر نمی توانید گوشی خود را امتحان کنید و یا همچنان خاموش می شود، آن را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من روشن نمی شود.

اگر گوشی شما با تامین انرژی مشکل دارد، ممکن است اشکال از گوشی، باتری و یا شارژر باشد.

  • اولین قدم اتصال گوشی به شارژر است. گوشی را به منبع انرژی متصل کنید، چند لحظه صبر کنید و گوشی را روشن کنید.

اگر همچنان روشن نمی شود، آزمایشات زیر را انجام دهید:

  • باتری خود را به طور کامل بر طبق موارد ذکر شده در راهنمای کاربر شارژ کنید.
  • باتری را درآورده و مجددا بر طبق موارد ذکر شده در راهنمای کاربر در گوشی قرار دهید.
  • مطمئن شوید که از باتری و شارژر سازگار با نوکیا خود استفاده می کنید. سازگاری باتری را با نمودار سازگاری باتری و مودار سازگاری شارژر انطباق دهید.
  • اگر به باتری و یا شارژر مشابه دسترسی دارید سعی کنید آنها را جایگزین کنید تا مشخص شود که مشکل از گوشی، باتری و یا شارژر است.

اگر نمی توانید گوشی خود را امتحان کنید و یا همچنان روشن نمی شود، آن را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من همیشه شارژ کمی دارد.

اگر گوشی شما با تامین انرژی مشکل دارد، ممکن است اشکال از گوشی، باتری و یا شارژر باشد.

  • مطمئن شوید که از باتری و شارژر اصل و سازگار با نوکیا خود استفاده می کنید. سازگاری باتری را بانمودار سازگاری باتری و نمودار سازگاری شارژر. انطباق دهید. اگر باتری شما دارای برچسب هولوگرام می باشد، می تواند از اصل بودن آن با خدمات آزمایش باتری ما اطمینان حاصل کنید.
  • اگر به باتری و یا شارژر مشابه دسترسی دارید سعی کنید آنها را جایگزین کنید تا مشخص شود که مشکل از گوشی، باتری و یا شارژر است.
  • حتی باتری های با کیفیت بالایی مانند نوکیا نیز ممکن است ظرفیت خود را از دست بدهند. در اینصورت وقت آن است که باتری خود را جایگزین کنید. مطمئن شوید که باتری اصل نوکیا را از یک فروشنده مجاز نوکیا تهیه می کنید.

اگر نمی توانید گوشی ، شارژر و یا باتری خود را امتحان کنید ، آن را برای بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات نوکیا ببرید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

تماس هایم قطع می شوند.

تماسهای مقطع و کیفیت پایین صدا در طول مکالمه می تواند نتیجه قدرت کم سیگنال و یا اختلالات لحظه ای در پوشش شبکه باشد، که ممکن است در سمت شما و یا سمت دیگر واقع شوند.

در بیشتر موارد اپراتور یا ارائه دهنده خدمات بهترین منبع برای کمک در مورد قدرت سیگنال می باشد.

  • قدرت سیگنال توسط نمایشگر های مخصوصی که در سمت چپ صفحه گوشی قرار دارند نمایش داده می شوند. این نمایشگرها با افزایش سیگنال زیاد شده و با کاهش آن کم می شوند.
  • برای افزایش قدرت سیگنال گوشی خود سعی کنید آن را به آرامی حرکت دهید و یا چنانچه در داخل ساختمان هستید به سمت پنجره بروید.

اگر به طور مداوم در یک منطقه سیگنال کمی دریافت می کنید شاید به دلیل کمبود پوشش شبکه در آن منطقه باشد. اپراتور یا ارائه دهنده خدمات می تواند اطلاعات لازم در مورد پوشش شبکه را در اختیار شما بگذارد.

اگر فکر می کنید که اشکال به جای شبکه از گوشی شما است آن را به مرکز خدمات نوکیا بیاورید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من زنگ نمی زند.

لطفا این اعمال را برای رفع مشکل انجام دهید:

  • ممطئن شوید که گوشی تان روشن است و سیگنال به اندازه کافی وجود دارد.
    • قدرت سیگنال توسط نمایشگر های مخصوصی که در سمت چپ صفحه گوشی قرار دارند نمایش داده می شوند. این نمایشگرها با افزایش سیگنال زیاد شده و با کاهش آن کم می شوند.
    • برای افزایش قدرت سیگنال گوشی خود سعی کنید آن را به آرامی حرکت دهید و یا چنانچه در داخل ساختمان هستید به سمت پنجره بروید.
  • در بعضی از مدلها هنگامی که هدست به گوشی متصل است، گوشی زنگ نزده و فقط صدای زنگ از هدست شنیده می شود. هدست را جدا نموده و مجددا آزمایش کنید.
  • اگر گوشی در یکی از حالتهای "Silent"، "flight" ، "offline" و یا هر یک از حالتهایی که زنگ غیر فعال شده باشد، زنگ نمی زند. حالت گوشی را به "General" و یا "Normal" برگردانده و مجددا آزمایش کنید. آموزش چگونگی آزمایش و عوض کردن حالتها در راهنمای کاربر قرار دارد.
  • مطمئن شوید که زنگ فعال است و درجه صدا خیلی کم نیست. آموزش تنظیم درجه صدا و انتخاب زنگ در راهنمای کاربر قرار دارد.
  • اگر خدمات انتقال مکالمه فعال باشد، ممکن است تماسهای شما بدون زنگ زدن به صندوق صوتی تان منتقل شوند. آموزش نحوه فعال و غیر فعال کردن انتقال مکالمه در راهنمای کاربر قرار دارد.برای کمک در مورد صندوق پستی با اپراتور یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

اگر گوشی شما همچنان زنگ نمی زند آن را برای بررسی به مرکز خدمات نوکیا بیاورید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

گوشی من پیام دریافت / ارسال نمی کند.

ایمیل، پیام متنی و پیام چند رسانه ای می بایست توسط اپراتور یا ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شود. به علاوه گوشی شما نیز باید از این امکانات را پشتیبانی کند و تنظیمات صحیح را داشته باشد.

  • از سیستم پیام رسانی مدل گوشی خود مطمئن شوید. این اطلاعات را می توانید در راهنمای کاربر .بیابید. به دنبال اصطلاحاتی مانند SMS و یا MMS بگردید.
  • برای اطمینان از دارا بودن خدمات ایمیل، پیام متنی و یا پیام چند رسانه ای با اپراتور و یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید. همچنین مطمئن شوید که رومینگ نیز در زمانی که خارج از شبکه خود هستید، فعال می باشد.
  • تنظیمات پیام رسانی را در گوشی خود نصب کنید. می توانید این تنظیمات را از خدمات تنظمیات ما دانلود کنید.

اگر همچنان موفق به دریافت و ارسال پیام نمی شوید، آن را برای بررسی به مرکز خدمات نوکیا بیاورید. نشانی این مراکز را می توانید در منوی سمت راست بیابید.

من میخواهم گوشی و متعلاقش را بازیافت کنم.

فقط کافیست گوشی خود را به یکی از مراکز خدمات نوکیا بسپارید. نوکیا محصولات قدیمی خود را به یکی از نزدیکترین مراکز بازیافت مجاز می فرستد. بازیافت گوشی همراه باعث می شود که انرژی و مواد بازیافت شوند و کمک می کند تا مواد زیان آور به نحو مناسب دور ریخته شوند.

 

 تلفن من "تماس با خدمات" را نمایش می دهد

پیام "تماس با خدمات" بیانگر این است که ممکن است در تلفن مشکل داخلی وجود داشته باشد. مراحل زیر ممکن است مشکل را بر طرف کند یا علائمی از منبع مشکل را نشان دهد:

  • طبق دستورالعملهای ارائه شده در دفترچه راهنمای کاربر باتری را بیرون آورده و مجدداً در جای خود قرار دهید.
  • طبق دستورالعمل های ارائه شده در دفترچه راهنمای کاربر سیم کارت را بیرون آورده و مجدداً در جای خود قرار دهید.
  • گر تلفن شما دارای یککارت حافظهاست، آن را بیرون آورید و مجدداً در جای خود بگذارید.

 

اگر تلفن شما هنوز پیام را نمایش می دهد، تلفن خود را جهت بررسی به نزدیک ترینمرکز خدمات مشتریان Nokia Care point ببرید. شما می توانید آدرس های مرکز خدمات مشتریان Care point را از منوی بازشوتعمیر پیدا کنید.

نزدیکترین مرکز خدمات مشتریان Nokia Care به من در کجا واقع شده است؟

شما می توانید آدرس مرکز خدمات مشتریان Care point و اطلاعات تماس را از وب سایت محلی Nokia دریافت کنید: شما می توانید موقعیت خود را از منوی بازشوتعمیر پیدا کنید.

 چگونه می توانم با مرکز خدمات مشتریان Nokia Care تماس بگیرم؟

شما می توانید اطلاعات تماس مرکز خدمات مشتریان را از وب سایت محلی Nokia دریافت کنید. در بیشتر موارد، خدمات مشتری از طریق ایمیل و/یا تلفن ارائه می شود.

 

چه کسی می تواند مرا از زمان دسترسی به آخرین مدل های تلفن Nokia مطلع کند؟

دقیق ترین اطلاعات درباره قابلیت دسترسی به محصولات Nokia در منطقه شما، فروشندگان محلی مجاز Nokia هستند.

نزدیکترین خرده فروش به خود را از موجر فروشگاهما بیابید.

 کجا می توانم اطلاعات قیمت محصولات Nokia را بیابم؟

اطلاعات قیمت نزد فروشنده مجاز محلی شما در دسترس است.

نزدیکترین خرده فروش به خود را از موجر فروشگاهما بیابید.

 

کدام وسیله جانبی (هدست، باتری، و غیره) مناسب تلفن Nokia من است؟

شما می توانید لیستی از لوازم جانبی تلفن خود را از صفحات وب مدل های تلفن همراه بیابید.

انتخاب تلفن خود از بخش لوازم جانبی.

شماره مدل تلفن شما بر روی برچسب داخل تلفن چاپ شده است.مثال را مشاهده کنید.

4. کدام کیت خودرو مناسب تلفن Nokia من است؟

شما می توانید لیستی از کیت های خودرو مناسب تلفن خود را از صفحات وب مدل های تلفن همراه بیابید.

انتخاب تلفن خود از بخش لوازم جانبی.

شماره مدل تلفن شما بر روی برچسب داخل تلفن چاپ شده است.

مدل تلفن همراه خود را بیابید

مدل تلفن همراه خود را بیابید

چگونه می توانم اتصال Bluetooth را راه اندازی کنم؟

اگر محصول Nokia شما از اتصالات بی سیم Bluetooth پشتیبانی می کند، می توانید را از منوی اتصال، اتصالات، یا قابلیت اتصال فعال کنید:

  • Bluetooth فعال – بله را برای فعال کردن Bluetooth انتخاب کنید.
  • قابل رؤیت بودن تلفن من – اگر می خواهید دستگاه شما توسط سایر دستگاه های Bluetooth یافت شوند، نمایش به همه را انتخاب کنید. درصورت انتخابمخفی، دستگاه شما توسط سایر دستگاه ها یافت نمی شوند.
  • نام Bluetooth من – تعیین نام برای دستگاه خود.

برای اطلاعات بیشتر درباره استفاده از اتصال Bluetooth بهدفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.

چگونه می توانم مادون قرمز را راه اندازی کنم؟

اگر محصول Nokia شما از اتصالات مادون قرمز پشتیبانی می کند، می توانید مادون قرمز را از منوی اتصال، اتصالات، یا قابلیت اتصال فعال کنید.

  • نماد مادون قرمز را انتخاب کنید یا پوشه مادون قرمز را باز کنید و فعال سازی را انتخاب کنید.
  • مطمئن شوید که درگاه های مادون قرمز دستگاه هایی که شما سعی در اتصال به آنها را دارید روبروی هم باشند و در محدوده مجاز قرار داشته باشند (برای مثال، 30 سانتی متر).

با اتصال مادون قرمز خود مشکل دارم.

اگر در برقراری اتصال بین تلفن خود و دستگاه دیگر با مشکل مواجه شدید، لطفاً نکات عیب یابی زیر را امتحان کنید:

  • مطمئن شوید که درگاه های مادون قرمز دستگاه هایی که شما سعی در اتصال به آنها را دارید روبروی هم باشند و درمحدوده مجاز قرار داشته باشند (برای مثال 30 سانتی متر).
  • مطمئن شوید کههیچ مانع فیزیکی در خط اتصال بین دو دستگاه قرار ندارد. نور مستقیم خورشید نیز می تواند در اتصال تداخل ایجاد نماید.
  • سرعت اتصال مادون قرمز دستگاه دیگر را روی 115.2 کیلوبیت در هر ثانیه تنظیم کنید. به صفحه کنترل -< لینک بی سیم - < زبانه سخت افزار < ویژگی ها -< زبانه پیشرفته بروید. در لیست ویژگی، حداکثر سرعت اتصال را انتخاب کنید و مقدار را روی 115.2 کیلوبیت در هر ثانیه تنظیم کنید.

با اتصال کابل داده Nokia خود مشکل دارم.

قابلیت سازگاری: اگر با کابل داده Nokia خود با مشکل مواجه شدید، اولین چیزی که باید مورد بررسی قرار گیرد، سازگاری مدل تلفن و کابل ازبخش لوازم جانبی است.

شماره مدل کابل شما باید روی کابل یا بسته بندی آن چاپ شده باشد.شماره مدل تلفن شما بر روی برچسب سفید رنگ داخل تلفن چاپ شده است. مثال را مشاهده کنید.

اگر تلفن شما در لیست به عنوان تلفن سازگار با مدل کابل نباشد، لطفاً کابل مناسبی تهیه و دوباره امتحان کنید.

درایورهای کابل: برای استفاده از کابل جهت انتقال داده ها به رایانه شخصی سازگار خود، لازم است درایورهای کابل را روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

  • درایورهای کابل برای اتصال کابل Nokia مدلDKU-2 و CA-53و کابل آداپتور اتصال Nokia مدل CA-42 در آخرین نسخه نرم افزارPC Suite موجود است.

PC Suite: اگر دارای کابل مناسب هستید، درایورهای کابل نصب می شوند، و شما در انتقال داده با استفاده از نرم افزار PC Suite دچار مشکل می شوید، ممکن است بخواهید PC Suite را لغو نصب و مجدداًآن را نصب کنید. شما می توانید ازسایت PC Suiteنرم افزاری را برای پاک کردن ثبت نام خود، دستورالعمل های نصب، و نسخه مناسب PC Suite برای مدل تلفن خود و سیستم عامل پیدا کنید.

درایورهای رایانه شخصی: لطفاً همچنین بررسی کنید که درایورهای USB رایانه شخصی سازگار شما و BIOS بروز باشند.

 

از کجا می توانم برای تلفن Nokia خود نرم افزار برنامه افزونه دریافت کنم؟

برای دریافت نرم افزار و برنامه های افزونه، صفحات پشتیبانی مدل تلفن خود را بررسی کنید: شما می توانید مدل تلفن خود را از منوی بازشو نرم افزار انتخاب کنید.

برای خریداری نرم افزار و برنامه های افزونه برای مدل تلفن خود با شماره 09123362196

تماس حاصل نمائید .

 

چطور می توانم نرم افزار داخلی (میان افزار) تلفن خود را بروز نمایم؟

میان افزار، نرم افزار داخلی تلفن شما است. بعضی اوقات Nokia نسخه های بروز میان افزار را برای برخی مدل ها منتشر می کند. درصورتی که با تلفن خود با مشکل مواجه هستید، چندین روش برای بروزرسانی این نرم افزار وجود دارد.

درصورتیکه دارای تلفن مناسبی هستید، می توانید خودتان نرم افزار تلفن خود را بروز کنید، یا مستقیماً از طریق امواج به تلفن یا از طریق رایانه شخصی خود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و بررسی سازگاری تلفن خود، ازصفحات بروزرسانی نرم افزار تلفن بازدید کنید.

اگر تلفن شما سازگار نیست، با مرکز خدمات مشتریان Nokia Care point محلی خود جهت بررسی قابلیت دسترسی به نسخه بروز و تحت پوشش ضمانت نامه بودن آن تماس بگیرید.

 

چطور می توانم زبان تلفن خود را انتخاب نمایم؟

در بسیاری از کشورها، شما می توانید زبانی را از بین چندین زبان مختلف برای تلفن خود انتخاب کنید. همچنین، برای بسیاری از مدل های تلفن، تلفن شما در واقع دارای دو تنظیمات است:

  • زبان تلفن: انتخاب زبان استفاده شده براى متن هاى صفحه نمایش روی تلفن خود
  • زبان نوشتار: زبان استفاده شده توسط لغت نامه برای رودی متن پیشگو

هر دو در منوی تنظیمات در قسمت تنظیمات تلفن یا تنظیمات کلی قابل دسترس هستند. دستورالعمل های مخصوص هر مدل جهت تنظیم زبان دلخواه در دفترچه راهنمای کاربر موجود است.

لطفا توجه کنید:

  • زبان های موجود در تلفن در داخل تعبیه شده اند.
  • درصورتیکه زبان را تغییر دهید، باید تلفن خود را برای اعمال شدن تغییرات راه اندازی مجدد کنید.
  • در صورت انتخاب خودکار، تلفن زبان را بر اساس اطلاعات روی سیم کارت شما انتخاب می کند.

چطور از لغت نامه تلفن خود استفاده نمایم؟

لغت نامه تلفن شما از ورودی متن پیشگو، جهت سهولت و سرعت در وارد کردن متن، برای مثال هنگام نوشتن پیام پشتیبانی می کند. ورودی متن پیشگو از لغت نامه تلفن شما جهت شناسایی الگوهای متداول کلید استفاده می کند، و به شما امکان می دهد به جای چندین بار فشار دادن کلید جهت ایجاد یک حرف، کلیدی را فقط یکبار فشار دهید.

برای تنظیم ورودی متن روی روشن یا خاموش برای همه ویرایشگران تلفن، به منوی تنظیمات تلفن بروید:

  • برای بسیاری از مدل های تلفن، به منوی ابزارهای تلفن خود بروید، تنظیمات، تلفن، موارد کلی را انتخاب کنید. لغت نامه - < لغت نامه روشن یا خاموش را انتخاب کنید. لغت نامه فعال شده یا غیر فعال شده لغت نامه ای است که برای زبان انتخاب شده به عنوان زبان نوشتار انتخاب می شود.
  • این دستورالعمل ها تا حدی در مدل های مختلف فرق دارند، دستورالعمل های خاص هر مدل دردفترچه راهنمای کاربر شما موجود است.

همچنین می توانید این تنظیمات را زمانیکه در ویرایشگر هستید تغییر دهید. لغت نامه - < لغت نامه روشن یا خاموش را فشار دهید و انتخاب کنید.

 

چطور می توانم پیام های چندرسانه های (MMS) را ارسال و دریافت نمایم؟

پیام چند رسانه ای (MMS) پیامی است که از یک فایل تصویری یا ویدیویی به همراه متن و/یا فایل صوتی تشکیل می شود.

به منظور ارسال پیام های MMS، MMS باید تحت پشتیبانی باشد:

  • مدل تلفن شما: بررسیدفترچه راهنمای کاربر مدل تلفن خود جهت اطلاع از پشتیبانی MMS.
  • تنظیمات تلفن شما: بررسی اینکه آیا دستگاه شما نیاز بهتنظیمات دارد.
  • قرارداد خدمات شما: جهت اطلاع از فعال بودن MMS و پشتیبانی از رومینگ زمانیکه در شبکه خانگی خود نیستید، با اپراتور یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

 

اگر همه این ها به ترتیب باشند، می توانید پیام های MMS را از منوی پیام رسانی تلفن خود ایجاد یا ارسال نمایید. برای دستورالعمل های خاص هر مدل درباره نحوه ایجاد و ارسال پیام MMS، لطفاً بهدفترچه راهنمای کاربرمدل تلفن خود مراجعه کنید.

اگر یک پیام MMS برای شما ارسال شده است و تلفن شما از MMS پشتیبانی نمی کند، اپراتور شما یا ارائه دهنده خدمات ممکن است لینکی را به وب سایتی که شما پیام را از یک رایانه سازگار مشاهده می کنید ارسال نماید.

در برخی کشورها، ارسال و دریافت پیام های MMS یک سرویس اضافی محسوب می شود، بنابراین اشتراک مجزایی برای این سرویس لازم است. لطفاً با خدمات مشتری اپراتور خود تماس بگیرید. شرایط یکسانی نیز به GPRS اعمال می شود.

 

تلفن من پیام های متنی (SMS) را ارسال و دریافت نمی کند.

پیام رسانی متنی از طریق SMS، باید توسط مدل تلفن شما و قرارداد شما با اپراتور یا ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شود.

  • بررسی کنید که آیا SMS یا پیام رسانی متنیتوسط مدل تلفن شما پشتیبانی می شود. این اطلاعات را دردفترچه راهنمای کاربر تلفن خود می توانید بیابید.
  • برای بررسی اینکه آیا الف) پیام رسانی متنی جزئی از قرارداد خدمات محسوب می شود، ب) آیا از رومینگ زمانیکه خارج از شبکه هستید پشتیبانی می شود یا خیر با اپراتور یا ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

اگر هنوز قادر به ارسال یا دریافت پیام، لطفاً آن را جهت بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات مشتریان Nokia Care ببرید. 

 

چگونه می توانم از داده های تلفن نسخه پشتیبان بگیرم؟

بسته به مدل تلفن خود و نوع داده هایی که باید نسخه پشتیبان بگیرید، می توانید از داده های حافظه تلفن خود در یکرایانه شخصی سازگار یا کارت حافظه نسخه پشتیبان بگیرید. بسته به مدل تلفن خود، می توانید از شماره تلفن های تماس در سیم کارت تلفن خود پشتیبان بگیرید.

برای گرفتن نسخه پشتیبان از محتوای تلفن خود در یک رایانه سازگار،ازNokia PC Suite استفاده کنید.Nokia PC Suite یک نرم افزار رایانه ای است که به شما امکان ذخیره، ویرایش و همگام سازی داده های تلفن با رایانه دارای Windows را می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که در برخی شرایط، با استفاده از PC Suite می توانید فقط از داده ها پشتیبان بگیرید و آن را در همان مدل تلفن بازیابی کنید، و نوع داده هایی را که می توان پشتیبان گرفت و بازیابی نمود در مدل های مختلف متفاوت است. برای بارگیری نسخه مناسب PC Suite برای مدل تلفن خود، از سایت PC Suite بازدید کنید.

دستورالعمل های پشتیبان گیری از داده ها در یک کارت حافظه یا سیم کارت در تلفن های مختلف متفاوت است. بهترین منبع اطلاعات درباره پشتیبان گرفتن از داده ها، دفترچه راهنمای کاربر است.

مثالی از پشتیبان گرفتن در یک کارت حافظه (تلفن در Nokia 6600):

  • منو < موارد اضافی <حافظه < گزینه ها را انتخاب کنید.
  • جهت تهیه نسخه پشتیبان از حافظه تلفن در کارت حافظه،گزینه ها < نسخه پشتیبان حافظه تلفن را انتخاب کنید.
  • جهت بازیابی اطلاعات از کارت حافظه به حافظه تلفن،گزینه ها < بازیابی از کارت را انتخاب کنید.

مثالی از پشتیبان گرفتن شماره تلفن های تماس در یک سیم کارت (تلفن در Nokia 6600):

  • مخاطبین را انتخاب کنید.
  • یک یا تعداد بیشتری از مخاطبین را علامت گذاری کنید.
  • از گزینه ها، کپی مستقیم به سیم کارت را انتخاب کنید. شما می توانید جزئیات مخاطبی که می خواهید کپی کنید را انتخاب کنید.
  • لطفاً توجه داشته باشید که تعداد مخاطبینی که می توانید کپی کنید ممکن است توسط سیم کارت شما محدود شود. هر شماره تلفنی به عنوان یک مخاطب مجزا در سیم کارت ذخیره خواهد شد.

چگونه می توانم داده های تلفن را با استفاده از رایانه شخصی همگام سازی کنم؟

برای همگام سازی داده ها از تلفن خود با استفاده از رایانه شخصی سازگار، از Nokia PC Suite استفاده کنید. Nokia PC Suite یک نرم افزار رایانه ای است که به شما امکان ذخیره، ویرایش و همگام سازی داده های تلفن با رایانه دارای Windows را می دهد. برای بارگیری نسخه مناسب PC Suite برای مدل تلفن خود، از سایت PC Suite بازدید کنید.

چگونه می توانم مخاطبین را از سیم کارت به حافظه تلفن خود کپی کنم؟

بسته به مدل تلفن خود، می توانید از شماره تلفن های تماس در سیم کارت تلفن به حافظه تلفن خود کپی بگیرید.

دستورالعمل های کپی داده از یک سیم کارت در مدل های مختلف تلفن با هم فرق دارند. بهترین منبع اطلاعات درباره پشتیبان گرفتن از داده ها، دفترچه راهنمای کاربراست.

مثالی از کپی کردن مخاطبین از یک سیم کارت (تلفن Nokia 6600):

  • مخاطبین را انتخاب کنید..
  • دایرکتوری سیم کارت را انتخاب کنید.
  • یک یا تعداد بیشتری از مخاطبین را علامت گذاری کنید.
  • از گزینه ها، کپی به مخاطبین را انتخاب کنید.


Nokia در قبال محصول خود چه نوع ضمانتی ارائه می دهد؟

Nokia یک ضمانت نامه محدود در اکثر کشورهایی که چنین تعمیراتی را برای اکثر محصولات جدید پوشش می دهند ارائه می دهد. مدت زمان ضمانت نامه در ایران12 ماهه است، لطفاً برای جزئیات بیشتر شرایط ضمانت نامه خود را بررسی کنید.

تقویت کننده ها و لوازم جانبی برای مدت زمان کوتاهی تحت پوشش قرار می گیرند؛ مدت زمان متفاوت ضمانت نامه تقویت کننده ها و لوازم جانبی:

 

a. شش (6) ماه برای لوازم جانبی (موجود در بسته فروش گوشی تلفن همراه یا بطور جداگانه خریداری می شود) به جز قطعات مصرفی، لوازم جانبی، و رسانه فهرست شده در (b) و (c) زیر؛
b. سه (3) ماه برای قطعات قابل مصرف و لوازم جانبی:باتری ها، شارژرها، پایه های رو میزی، هدست های سیم دار، کابل ها و درپوش ها؛ و
c. سی (30) روز برای رسانه هایی که روی آنها هر گونه نرم افزاری از قبیل سی دی، کارت حافظه ارائه می شود.

 چگونه می توانم بدانم که محصول Nokia من تحت پوشش ضمانت نامه قرار دارد یا خیر؟

قابلیت دسترسی به خدمات ضمانت نامه Nokia در ناحیه خاورمیانه و آفریقا ممکن است از کشوری به کشور دیگر و/یا بسته به محصول متفاوت باشد. به منظور تعیین قابلیت دسترسی به خدمات ضمانت نامه Nokia، لطفاً با شرکت خدماتی معتبر Nokia تماس بگیرید. اگر خدمات ضمانت نامه Nokia در دسترس نباشد، شرایط ضمانت نامه شما ممکن است متفاوت و شخص ثالث در قبال ارائه خدمات ضمانت نامه مسئول باشد.

برای جزئیات بیشتر، می توانید با مرکز خدمات Nokia Care محلی خود تماس بگیرید.شما می توانید آدرس مرکز خدمات مشتریان Care point و اطلاعات تماس را از وب سایت محلی Nokia دریافت کنید: شما می توانید موقعیت خود را از منوی بازشو تعمیر پیدا کنید.

 آیا ضمانت نامه محدود سازنده برای خاورمیانه و آفریقا از لحاظ بین المللی معتبر است؟؟

این ضمانت نامه محدود معتبر است و در کشوری که آن را خریداری نموده اید قابل اجراست، مشروط بر اینکه، (i) Nokia قصد انتشار این محصول در آن کشور را داشته باشد، و (ii) سرویس ضمانت Nokia در این کشور در دسترس باشد.

آیا تعمیر محصول Nokia من ضمانت نامه را تمدید می کند؟

تا زمانیکه قوانین ملی اجازه می دهد، تعمیر محصول موجب تمدید یا تأثیری بر دوره ضمانت نمی گذارد. با این حال، قطعات تعمیر شده یا تعویضی ارائه شده در دوره ضمانت مجدداً در دوره ضمانت اصلی یا به مدت شصت (60) روز از تاریخ تعمیریا تعویض و حتی بیشتر ضمانت می شوند.

 چه چیز توسط ضمانت محدود سازنده در خاورمیانه و آفریقا تحت پوشش قرار نمی گیرد؟

ضمانت نامه محدود سازنده برای خاورمیانه و آفریقا دفترچه های راهنمای کاربر یا هر نرم افزار شخص ثالث، تنظیمات، محتوا، داده ها یا لینک ها، چه با محصول ارائه شده باشند یا بارگیری شده باشند، در حین نصب باشد، مونتاژ، حمل و نقل یا هر زمانی از زنجیره تحویل تحت پوشش قرار نمی دهد.

علاوه بر این، ضمانت محدود سازنده برای خاورمیانه و آفریقا تحت پوشش قرار نمی گیرد:

  • فرسودگی و سائیدگی عادی
  • نقص ایجاد شده بدلیل جابجایی نامناسب
  • نقص یا آسیب ناشی از استفاده نادرست از محصول، مثلاً استفاده از آن بر خلاف دستورالعمل های ارائه شده توسط Nokia و/یا
  • سایر اقدامات کنترل منطقی Nokia
  • نقص یا اشکالات ناشی از نقص ایجاد شده بدلیل استفاده و اتصال محصول به هر گونه محصول، لوازم جانبی، نرم افزار و یا سرویسی که توسط Nokia ساخته و ارائه نشده است، یا از آن بگونه ای که در نظر گرفته شده است استفاده نشده باشد.
  • نقص ناشی از وجود مدار کوتاه یا واشربندی محفظه باتری یا سلول های شکسته یا مشاهده شواهدی از دستکاری یا قرار دادن باتری در تجهیزاتی به جز آنچه برای آن تعیین شده است.
  • اگر این محصول توسط افرادی به جز افراد مجاز مرکز خدمات مشتریان باز، اصلاح یا تعمیر شده باشد، اگر از قطعات یدکی غیر مجاز جهت تعمیر استفاده شده باشد یا شماره سریال محصول، کد تاریخ لوازم جانبی یا شماره IMEI حذف یا پاک شده باشد، تغییر شکل یا عوض شده باشد یا به هر حال غیر قابل خواندن باشد و این موارد باید تنها مستقیماً توسط Nokia تعیین شود.
  • اگر این محصول در معرض رطوبت، خیسی یا شرایط حرارتی و محیطی شدید و تغییر سریع در چنین شرایط، فرسایش، اکسایش، تجزیه غذا و مایعات، تأثیرپذیری از محصولات شیمیایی قرار داشته باشد.

کجا می توانم مرکز خدمات مشتریان Nokia Care مجاز پیدا کنم و چه چیزهایی باید با خود بیاورم؟

به منظور دریافت تعمیر و خدمات تحت پوشش ضمانت نامه محدود سازنده برای خاورمیانه و آفریقا، محصول را به همراه سند اصلی خرید در مدت زمان قید شده در ضمانت نامه به مرکز خدمات مشتریان Nokia Care مجاز بیاورید.

 

برای محافظت از گوشی خودم در مقابل نرم افزار مخرب چکار کنم؟

شما می توانید با استفاده از اقدامات ساده زیر، دستگاه تلفن همراه خود را در برابر نرم افزار یا برنامه های مضر محافظت کنید:

  • بطور کلی، اتصال Bluetooth خود را روی حالت مخفی نگه دارید مگر اینکه مخصوصاً بخواهید برای دیگران قابل دیدن باشد.
  • هنگام پذیرش برنامه های ارسال شده از طریق Bluetooth یا MMS آن را با احتیاط باز کنید. در عمل این منو پیوست های ارسال شده از طریق این روش های اتصال را باز نمی کند مگر اینکه شما از عملکرد آن اطلاع داشته باشید.
  • محتوای دریافتی از منبع ناشناخته یا غیر قابل اعتماد را در دستگاه خود تأیید و بارگیری نکنید.

تلفن من مورد حمله نرم افزار مخرب قرار گرفته است. چه کاری باید انجام دهم؟

اگر می دانید یا احتمال می دهید که تلفن همراه شما مورد حمله کرم Cabir یا سایر نرم افزارهای مضر پخش شده از طریق Bluetooth یا MMS قرار گرفته است، آن را جهت بررسی به نزدیکترین مرکز خدمات مشتریان Nokia Care ببرید.

 

آیا باید از اطلاعات ذخیره شده در کارت حافظه خود فایل پشتیبان تهیه کنم؟

برای حفظ و نگهداری از داده ها و رسانه ذخیره شده در کارت حافظه تلفن Nokia خود، باید فایل های پشتیبان عادی بگیرید.

چطور می توان از اطلاعات ذخیره شده در کارت حافظه خود فایل پشتیبان تهیه کنم؟

شما می توانید با استفاده از نرم افزار Nokia PC Suite، از داده های کارت حافظه تلفن خود را در یک رایانه شخصی سازگار فایل پشتیبان تهیه کنید.

کارت حافظه من بدرستی کار نمی کند. چه کاری باید انجام دهم؟

اگر کارت حافظه شما بدرستی کار نمی کند، از داده های کارت حافظه دستگاه خود روی رایانه فایل پشتیبان تهیه کنید، سپس با استفاده از دستگاه Nokia خود، کارت حافظه را قالب بندی کنید. لطفاً برای کسب اطلاعات درباره قالب بندی کارت حافظه، به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.

اگر در طول مرحله قالب بندی، پیام خطا دریافت کردید، یا بعد از قالب بندی با خطایی که بیانگر این است که دستگاه شما قادر به خواندن کارت حافظه نیست مواجه شدید، لطفاً کارت حافظه خود را به نزدیک ترین مرکز خدمات Nokia ببرید.

هشدار: قالب بندی کارت حافظه، همه داده های ذخیره شده روی کارت حافظه را بطور دائم پاک خواهد کرد. لطفاً از همه داده های ذخیره شده بر روی کارت حافظه خود قبل از قالب بندی آن فایل پشتیبان تهیه کنید.

مهم: کارت حافظه دستگاه Nokia شما باید تنها با استفاده از دستگاه Nokia شما قالب بندی شود. سعی نکنید کارت حافظه خود را در دستگاه دیگری همچون رایانه شخصی قالب بندی کنید، در غیر اینصورت ممکن است کارت حافظه بدرستی کار نکند.

برچسب ها : ,

کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان

دسته: لوازم جانبی,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:37

کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان

شیک ترین و سبک ترین هندزفری بلوتوث موجود را از آن خود کنید

و مکالمه ای بی دردسر و دلچسب را در هر کجا که هستید تجریه کنید


فوق العاده کوچک و سبک، با کیفیت بی نظیر ...

هندزفری که تنها 5 گرم وزن دارد!


قابل استفاده بر روی تمام موبایل هایی که دارای بلوتوث هستند.


قیمت : 39000 تومان

اگر شما هم ازآن دسته افرادی هستید که از مدل قدیمی هدست خود خسته شده اید،

و به دنبال یک هندزفری با قیمت مناسب و در عین حال طراحی ظریف و شبک می گردید


و یا از افرادی هستید که بسیاری از تماس ها را در حین رانندگی از دست می دهند

ما به شما کوجکترین مدل هندزفری بلوتوث مارک سویوسو را

پیشنهاد می کنیم ...




هندزفری بلوتوث مینی با مارک Suyoso کوچکترین مدل هندزفری بلوتوث می باشد که با طراحی مدرن و زیبا ارائه شده است.این هندزفری ارزان قیمت از کیفیت بالایی برخوردار است و بر روی تمامی گوشی های موبایل دارای بلوتوث قابل استفاده است.
با یکبار شارژ کامل تا 180 ساعت به صورت استند بای و تا 7 ساعت مکالمه قابل استفاده می باشد. با همراه داشتن این هندزفری 5 گرمی هنگام رانندگی و دیگر محل ها با خیال راحت به مکالمه با تلفن همراه بپردازید.

قیمت : 39000 تومان

مشخصات محصول:
-مدل: suyoso small micro bluetooth headset
-با وزنی تقریبا ناچیز ، حدود 5 گرم
-بدون ایجاد گوش درد
-محدوده: حداکثر 10متر
-امکان 7 ساعت مکالمه پس از هر بار شارژ
-امکان 180 ساعت یعنی 7 روز و نیم استندبای بودن با هر بار شارژ
-مدت زمان شارژ مجدد:3 تا 4 ساعت
 -حاوی adapter 100V~240V AC
-دارای قلاب گوش متحرک



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 39000 تومان

کیت ضد اشعه امواج مضر موبایل سیفر کال

دسته: لوازم جانبی,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:36

کیت ضد اشعه امواج مضر موبایل سیفر کال – Safer Call

جدیدترین انقلاب فنی در تکنولوژی نانو …

دیگر اشعه های مضر موبایل برای شما اثری ندارد!

با سیفر کال یک مکالمه سالم با تلفن همراه داشته باشید

دارای تاییدیه های بین المللی و گواهی نامه های رسمی از مراجع معتبر اروپایی

ساخت کشور آلمان

به همراه دفترچه راهنمای فارسی

قیمت : 13000 تومان

سیفر کال چیست؟
Safer call برچسب محافظ از امواج مضر موبایل می باشد که توسط فنآوری نانو در کشور آلمان تولید شده و دارای تاییدیه های بین المللی و گواهی نامه های رسمی از مراجع معتبر اروپایی و آمریکایی است.

سیفرکال چگونه از شما محافظت می کند؟
می دانیم در فضای اطراف محل زندگی مان پر از امواج الکترو مغناطیس است این امواج تاثیراتی روی محیط پیرامون ما می گذارد، در گزارش جانسون آمده است که همه اعمال و احساسات و افکار ما برخاسته از فعالیت الکتریکی زیستی نورون‌های مغز ما هستند. نورون‌ها، سلول های عصبی مغز هستند که در درون مغز،مدارهای الکتریکی بسیار پیچیده ایجاد می‌کنند. فعالیت‌های الکتریکی نورون‌ها، به وسیله دستگاه نوار مغز یا EEG ثبت می‌شوند سامانه دفاعی بدن در برابر دشمنان شناخته شده خودش مقابله کند، ولی در برابر آلرژی الکترومغناطیسی که در اثر عواملی چون سیگنال‌های تلویزیون، امواج رادیویی و ماکروویو تلفن همراه یا وای‌فای، سیگنال‌های رادار، پرتوهای ایکس، پرتوزایی مصنوعی و مانند این‌ها که در 100 سال اخیر مورد استفاده بشر قرار گرفته، ناتوان است. سامانه دفاعی ما زیر اثر پرتوافشانی خورشید و میدان مغناطیسی ثابت زمین رشد پیدا کرده، ولی نه زیر امواج الکترومغناطیسی که در دیگر فرکانس‌ها یا پالس‌های مغناطیسی و ماکروویو برای مثال گوشی‌های همراه، تولید شده‌اند.
سیفر کال مولفه اطلاعات انرژی نوسانات فنی را ساماندهی کرده، پتانسیل منفی آن را زدوده و در نهایت یک طرح فرکانسی طبیعی ایجاد می کند.

قیمت : 13000 تومان

آیا می دانید در کشور آلمان مکان هایی که آنتن موبایل نصب شده است قیمت زمین ۳۰ درصد ارزان تر است ؟
آیا می دانید امواج تلفن همراه ریسک ابتلا به دو نوع تومور مغزی را تا ۵۰% افزایش می دهد؟
آیا می دانید امواج موبایل برای خانم های باردار و افراد زیر ۱۶ سال بیشترین ضرر را دارد ؟
آیا می دانید توسط پژوهشگران سازمان بهداشت جهانی، عوارض زیر توسط تلفن همراه به اثبات رسیده است:
۱- افزایش احتمال ایجاد و گسترش تومورهای سرطانی و آسیب پذیری بدن در برابر عوامل بیماری زا
۲- اختلالات خواب، فراموشی، سردرد و افسردگی
۳- احساس داغی در داخل سر
۴- افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر و پارکینسون
۵- مسمومیت خونی
۶- بروز مشکلات ژنتیک
۷- احساس خستگی
۸- بروز اختلالات جنسی و کاهش توان باروری و نهایتاً ناباروری
و …

تا کنون چند بار در کنار موبایل کارت های اعتباری، عابر بانک یا کارت سوخت شما سوخته است؟

آیا تا به حال کارت های مغناطیسی شما دچار اشکال یا اختلال شده است؟

چقدر وقت و هزینه برای دریافت کارت مجدد صرف نموده اید؟

شما با استفاده از سیفر کال، از سوختن آن در مجاورت امواج موبایل جلوگیری می نمایید

قیمت : 13000 تومان

جزییات محتوای مجموعه سیفر کال ارسالی برای شما به شرح زیر است :
1. برچسب مخصوص محافظ امواج مضر موبایل سیفر کال
2 . دفترچه راهنمای فارسی
3. بروشور توضیحات و اطلاعات محصول محافظ امواج مضر سیفرکال

طرز استفاده آسان از سیفرکال Safer call :
به سادگی برچسب آن را جدا نموده و با حفظ حالت فیزیکی آن را داخل یا خارج (پشت در باتری گوشی خود) نصب می نمایید.

نمونه ای از تائیدیه های یکی از معتبرترین کمپانی های پزشکی اروپایی

(برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید)

قیمت : 13000 تومان

 

 

مجموعه جدید نرم افزار و بازی موبایل 2013

دسته: بازی,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:35
مجموعه جدید نرم افزار و بازی موبایل 2013

Maximum Mobile Box 2013


مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های موبایل !

سازگاری کامل با تمام گوشی ها و سیستم عامل های قدیمی و جدید

iPhone, Samsung, Nokia, HTC, LG, Sony, Sony Ericsson, Motorolla & ...

همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیح فارسی محتویات مجموعه و ...


آیا می دانید ارزش نرم افزارها و بازی های این مجموعه چندین میلیون تومان است!؟

هزاران بازی جدید و باکیفیت در ژانر های مختلف برای تمام گوشی ها

هزاران نرم افزار جدید و کاربردی در موضوعات مختلف برای تمام گوشی ها


پکیج اورجینال و شکیل شامل 8 DVD اورجینال + کتابچه فیزیکی راهنما با قیمتی استثنایی



قیمت : 22800 تومان

محتویات این مجموعه بی نظیر موبایل باکس 2013:
- کلکسیون بیش از 200 نرم افزار و 200 بازی گوشی های اندروید
- کلکسیون بهترین بیش از 100 عدد از بهترین نرم افزار ها و بازی های گوشی های آیفون و آی پد
- کلکسیون بیش از 2500 نرم افزار کاربردی و بازی برای نسخه های مختلف گوشی های سیمبیان
- کلکسیون بیش از 350 نرم افزار و بازی مفید جاوا قابل نصب بر روی همه گوشی ها
- کلکسیون صدها عدد از بهترین نرم افزارها و بازی های پاکت پی سی و سیستم عامل ویندوز موبایل
- کلکسیون ارزشمند و آرشیو نرم افزار جی پی اس و نقشه برای تمام گوشی ها
- کلکسیون بهترین نرم افزار ها بازیهای سیستم عامل مامو کمپانی نوکیا
- دربرگیری تمامی و موضوعات مهم نرم افزاری برای تمام گوشی ها مانند : نرم افزار های امنیتی، محافظتی و آنتی ویروس، آفیس و اداری، ویرایشگر تصویر ، ویرایشگر متن، ویرایشگر موسیقی و ویدیو، نرم افزارهای محاسباتی و مهندسی، مرتبط با دوربین، نرم افزارهای مذهبی و اسلامی، ابزارهای اینترنت ، جی پی اس و نقشه، پیام رسان، موبایل بانک، پخش کننده موسیقی و فیلم، مالتی مدیا و ...
- زیباترین و جدیدترین بازی ها در ژانر های اکشن، رقابتی، مسابقه ای، استراتژیک، فکری و پازل، ورزشی ، کودکانه و .... - کلکسیون هزاران والپیپر ها و تصاویر پس زمینه زیبا برای گوشی ها
- کلکسیون صدها تم ، لانچر ، ویجت و دیگر ارکان زیبا سازی محیط گوشی ها
- کلکسیون هزاران زنگ تماس و رینگتون برای تمام گوشی ها
- همراه با کتابچه راهنمای توضیح فارسی نرم افزار ها
- همراه با آموزش های ویدیویی و متنی و کاربردی استفاده از مجموعه به صورت چندرسانه ای


قیمت : 22800 تومان

DVD 1 - Andoird: بهترین نرم افزارهای اندروید - کلکسیون تم ، لانچر ، ویجت و .. اندروید - کلکسیون Ringtone و زنگ تماس آماده

DVD 2 - Andoird: بهترین بازی های اندروید (قسمت اول) - کلکسیون رام های رایج اندروید

DVD 3 - Andoird: بهترین بازی های اندروید (قسمت دوم)

DVD 4 - iPhone+Android: کلکسیون بهترین نرم افزارهای آیفون - کلکسیون بازی های آیفون (قسمت اول) - آموزش ها و نکات ضروری کار با آیفون - کلکسیون فرم ویر ها ی مختلف آیفون - کلکسیون فایلهای deb مورد نیاز - نرم افزارهای جانبی آیفون مرتبط با پی سی + ادامه کلکسیون بهترین نرم افزار و بازی های سیستم عامل اندروید

DVD 5 - iPhone: کلکسیون بازی های آیفون (قسمت دوم) - کلکسیون بازی های باکیفیت آی پد و آی فون - آموزش ها و نکات ضروری کار با آیفون

DVD 6 - Symbian, Java, GPS: بیش از 1000 عدد از بهترین بازی های گوشی های سیمبیان - سیستم عامل های S60 v2, S60 v3, S60 v5, S80, S90, S40, UIQ v2, UIQ v3 و S3-Anna - بیش از 200 عدد از بهترین بازی های جاوا در تمامی سایز ها برای تمامی گوشی های رایج - کلکسیون تمام نرم افزارها و نقشه ها و مایحتاج کار با جی پی اس برای تمام گوشی های رایج !

DVD 7 - Symbian, Java, Maemo, PC: بیش از 1500 عدد از بهترین نرم افزارهای های گوشی های سیمبیان S60 v2, S60 v3, S60 v5, S80, S90, S40, UIQ v2, UIQ v3 و S3-Anna - بیش از 150 عدد از بهترین نرم افزارهای جاوا برای تمامی گوشی های رایج ! - کلکسیون برترین نرم افزارها و بازی های سیستم عامل مامو شرکت نوکیا - کلکسیون برترین نرم افزارهای مربتط با کامپیوتر برای گوشی ها

DVD 8 - Windows Mobile, Themes, Learning: کلکسیون بیش از 400 عدد از بهترین نرم افزارهای ویندوز موبایل - کلکسیون بیش از 100 عدد از بهترین بازی های ویندوز موبایل - نرم افزارها و بازیهای تمامی دارندگان پاکت پی سی - کلکسیون بهترین تم ها و زیبا ساز های گوشی های مختلف - کلکسیون بهترین آموزشی های لازم برای نصب نرم افزار و ...



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 22800 تومان

 

 

مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید - 2015

دسته: بازی,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:33
مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید - 2015

این محصول کاملا آپدیت شده و جدید و محصول 2015 است

بیش از 400 بازی اچ دی و جدید دنیا برای گوشی های اندروید

بهترین بازی های روز دنیا از تمامی ژانر های بازی اکشن، اتومبیل رانی، ورزشی، استراتژیک،

نقش آفرینی، سرگرم کننده، فکری، چند نفره و آنلاین


توضیح فارسی کامل تمامی بازی ها همراه با تصاویر محیط بازی

دارای راهنمای نصب فارسی برای تمامی بازی ها و آموزش استفاده از مجموعه

این مجموعه در 2 پکیج شامل 24 DVD اورجینال در بسته بندی شکیل عرضه شده است

که قیمت پشت جلد دو پکیج 78000 تومان می باشد، اما هم اکنون می توانید

این مجموعه اورجینال را با 25% تخفیف استثنایی با مبلغ 59800 تومان سفارش دهید.



قیمت : 59800 تومان



توجه: قیمت پشت جلد این مجموعه 78000 تومان می باشد، هم اکنون می توانید این پکیج بی نظیر را شامل 24 DVD اورجینال با 25% تخفیف با قیمت استثنایی 59800 تومان سفارش دهید.

یکی از ویژگی های مجذوب کننده سیستم عامل اندروید، وجود میلیون ها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در موضوعات مختلف است. در میان میلیون ها میلیون بازی سرگرم کننده کوچکی که برای سیستم عامل اندروید وجود دارد، تعداد محدودی بازی به عنوان بازی HD و بسیار با کیفیت شناخته می شوند که کاربرانی که فقط یک بار یک بازی HD را بر روی گوشی اندروید بازی کرده باشند، اوج لذت این بازی ها را درک خواهند کرد. در محصولی که هم اکنون ارائه کرده ایم تقریبا تمامی بازی های HD جدید اندروید جمع آوری شده است. این مجموعه دارای اتوران اختصاصی فارسی می باشد و شامل 24 DVD است. همچنین تمامی بازی ها دارای توضیح فارسی و تصاویر محیط بازی می باشند.


قیمت : 59800 تومان



مشخصات مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید - 2015:
- مجموعا بیش از 400 بازی اچ دی و جدید دنیا برای گوشی های اندروید
- توضیح فارسی کامل تمامی بازی ها همراه با تصاویر محیط بازی
- دارای راهنمای نصب فارسی برای تمامی بازی ها و آموزش استفاده از مجموعه
- بهترین بازی های روز دنیا از تمامی ژانر های بازی اکشن، اتومبیل رانی، ورزشی، استراتژیک و ...
- زیباترین و برترین بازی های دنیا در یک مجموعه استثنیایی برای اولین بار در ایران
- مجموعه ای متفاوت و ضروری برای تمام دارندگان گوشی و تبلت اندروید
- عرضه در دو پکیج بزرگ مجزا، هر پک 12 DVD و مجموعا 24 DVD اورجینال
- بزرگترین پکیج تخصصی بازی اچ دی اندروید برای اولین بار در ایران
- به همراه دو DVD هدیه (کلکسیون 600 نرم افزار جدید اندروید + کلکسیون 250 نرم افزار زیباساز اندروید)
- بیش از 120 گیگابایت بازی اچ دی برای اولین بار در ایران گنجانده شده و فشرده شده در قالب 24 DVD


قیمت : 59800 تومان



چند نمونه از بازی های مطرح موجود در پک شماره یک:
Arma Tactics
Batman Arkham City
Battlefield Bad Company 2
Call of Duty Strike Team
Captain America Winter Soldier
DEAD TRIGGER 2
EPOCH 2
FRONTLINE COMMANDO 2
Iron Man 3
Modern Combat 4
Pacific Rim
Return to Castle Wolfenstein
RoboCop
Asphalt 8
Drift Mania Championship
Fast & Furious 6
GT Racing 2
Monster 500
FIFA 14
Galaxy 11 Soccer
Lets Golf 3 HD
NBA Jam
Angry Birds Epic
BADLAND
Cartoon Defence 4
Dead Defence
I Gladiator
Injustice Gods Among Us
Anomaly Korea
Defense Zone 2
Fieldrunners 2
Kingdom Rush
و صدها بازی دیگر ...

چند نمونه از بازی های مطرح موجود در پک شماره دو :
N.O.V.A. 3
Running Shadow
Shadow Guardia
ShadowGUN 2
Amazing Spider Man 2
Dark Knight Rises
Wild Blood
World War Z
Real Racing 3
Need for Speed Hot Pursuit
Race of Champions
Re-Volt Classic
Sonic and SEGA All
Stars Racing
Trial Extreme HD
Pro Evolution Soccer PES
Real Football 2013
NBA 2K14
Madden NFL 2014
Plants vs Zombies 2 HD
Toy Defense 4 Sci-Fi
Babel Rising 3D
Kinectimals
Dungeon Hunter 4
Joe Devers Lone Wolf
Rogue Beyond The Shadows
Wraithborne
Angry BIRDS Collection
Machinarium
Mega Run
Monsters Inc Run
PacMan Dash
Sonic The Hedgehog 4
Worms 3
و صدها بازی دیگر ...

پکج فوق با آتوران اختصاصی و فوق العاده زیبا کاربرپسند طراحی شده است که می توانید با مشاهده تصاویر زیر به این حقیقت پی ببرید:

(برای مشاهده در سایز اصلی برروی آن ها کلیک کنید)





قیمت : 59800 تومان



توجه: قیمت پشت جلد این مجموعه 78000 تومان می باشد، هم اکنون می توانید این پکیج بی نظیر را شامل 24 DVD اورجینال با 25% تخفیف با قیمت استثنایی 59800 تومان سفارش دهید.

هدیه ویژه مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید - 2015:
- کلکسیون 250 نرم افزار برتر زیباسازی محیط اندروید شامل صدها تم، لانچر، ویجت، لاک اسکرین، والپیپر و ...
- به همراه کلکسیون ارزشمند 1900 زنگ تماس رینگتون
- همراه با برترین نرم افزارهای GPS و مسیر یاب اندروید
- کلکسیون 550 نرم افزار کاربردی برتر و جدید اندروید !
- 26 دسته بندی مجزا و موضوعی مختلف نرم افزاری
- کلکسیون بهترین نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس
- کلکسیون بهترین نرم افزارهای اینترنتی، چت و ارتباطی
- کلکسیون بهترین نرم افزارهای سیستمی و مدیریتی
- کلکسیون بهترین نرم افزارهای آفیس و اداری و ویرایش متن
- کلکسیون بهترین نرم افزارهای مرتبط با دوربین، عکس و فیلم
- کلکسیون بهترین نرم افزارهای درسی، علمی و دیکشنری
- کلکسیون بهترین نرم افزارهای ویرایش موسیقی و ویدیو
- کلکسیون بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس و تصاویر
- کلکسیون بهترین نرم افزارهای مهندسی و محاسباتی



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 59800 تومان

 
برچسب ها : ,

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید - 2014

دسته: نرم افزار,بازی,, تاریخ ارسال: 10 / 5 ساعت: 10:30

 

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید - 2014

Maximum Android Pack 2 - ماکسیمم اندروید پک 2

برای اولین بار در ایران، کامل ترین آرشیو بازی ها و نرم افزارهای اندروید

همراه با توضیح فارسی و تصاویر تمام بازی ها و نرم افزارها


مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید

بیش از 800 عنوان بازی مهیج و جدید در 15 دسته بندی اندروید

بیش از 600 عنوان نرم افزار در 25 دسته بندی مختلف اندروید

همراه با توضیح فارسی و تصاویر مختلف تمام بازی ها

بیش از 2400 زنگ تماس و پیامک - صدها آیتم گرافیکی

انواع ویجت، والپیپر، لانچر، تم و ...


پکیج اورجینال و شکیل شامل 3 DVD نه گیگابایتی اورجینال سیلور (معادل 6 DVD)



قیمت : 18800 تومان



محتویات مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- بیش از 800 بازی جدید و باکیفیت اندروید در تمام ژانر های مختلف بازی
کلکسیون کاملی از بهترین بازی های سبک و غیر HD اندروید، در 14 ژانر مختلف، برای تمام رده های سنی، صدها ساعت سرگرمی تمام نشدنی.
تمامی 800 بازی این مجموعه بی نظیر، دارای توضیح کامل فارسی در محیط اتوران + تصاویر مختلف از محیط بازی برای انتخاب راحت کاربر می باشند.
تمامی ژانرهای مهم بازی اکشن، اتومبیل رانی، ورزشی، استراتژیک، نقش آفرینی، سرگرم کننده، فکری، چند نفره و آنلاین.
کامل ترین آرشیو بازی های اندروید با توضیح فارسی برای اولین بار در ایران.

- بیش از 600 نرم افزار جدید و کاربری اندروید در دسته بندی های مختلف
کلکسیون کاملی از 600 عنوان نرم افزار کاربردی اندروید از بیش از 25 دسته بندی نرم افزاری مختلف.
تمامی نرم افزارهای مجموعه دارای شرح کامل فارسی در محیط اتوران می باشند.

- بیش از 2400 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) متنوع برای تمام گوشی ها
کلکسیون بی نظیر چندهزار انواع رینگتون کوتاه و بلند زنگ تماس و پیامک با فرمتهای رایج برای گوشی های اندروید ! متفاوت باشد ....

- صدها تم Theme، لانچر Launcher، ویجت Widgets، والپیپر Wallpaper و ...
کلکسیون آیتم های گرافیکی مورد نیاز کاربران برای تغییر محیط ظاهری گوشی - انواع ویجت، تم، لانچر، والپیپر و ....

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)


قیمت : 18800 تومان



دسته بندی بازی های مجموعه:
230 بازی ژانر "سرگرم کننده و تفریحی - Arcade"
100 بازی ژانر "اکشن - Action"
140 بازی ژانر "فکری و پازل Logic/Puzzle"
50 بازی ژانر "اتومبیل رانی - Racing"
50 بازی ژانر "ورزشی - Sport"
50 بازی ژامر "استراتژیک - Strategy"
50 بازی ژانر "شبیه سازی - Simulation"
30 بازی "ژانر ماجراجویی و اسرارآمیز - Adventure"
30 بازی ژانر "تخته و رومیزی Board"
20 بازی ژانر "مبارزه ای - Fighting"
20 بازی ژانر " نقش آفرینی - RPG/Role Playing Game"
30 بازی "چند نفره - Multiplayer-Bluetooth"
20 بازی "آنلاین - Online"



دسته بندی نرم افزار های مجموعه:
کلکسیون بهترین برنامه های GPS و نقشه همراه با نقشه تمام شهرهای بزرگ ایران
کلکسیون بهترین نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس
کلکسیون بهترین نرم افزارهای اینترنتی، چت و ارتباطی
کلکسیون بهترین نرم افزارهای سیستمی و مدیریتی
کلکسیون بهترین نرم افزارهای آفیس و اداری و ویرایش متن
کلکسیون بهترین نرم افزارهای مرتبط با دوربین، عکس و فیلم
کلکسیون بهترین نرم افزارهای درسی، علمی و دیکشنری
کلکسیون بهترین نرم افزارهای مذهبی و دینی
کلکسیون بهترین نرم افزارهای ویرایش موسیقی و ویدیو
کلکسیون بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس و تصاویر
کلکسیون بهترین نرم افزارهای مهندسی و محاسباتی

:: تصاویری از محیط مجموعه ماکسیمم اندروید 2014 (برای بزرگنمایی روی تصاویر کلیک کنید) ::


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت : 18800 تومان

 

 

مجموعه جدید نرم افزار و بازی اندروید - 2014

Maximum Android Pack 2 - ماکسیمم اندروید پک 2

برای اولین بار در ایران، کامل ترین آرشیو بازی ها و نرم افزارهای اندروید

همراه با توضیح فارسی و تصاویر تمام بازی ها و نرم افزارها


مجموعه ای بی نظیر و ضروری برای تمام دارندگان گوشی های اندروید

بیش از 800 عنوان بازی مهیج و جدید در 15 دسته بندی اندروید

بیش از 600 عنوان نرم افزار در 25 دسته بندی مختلف اندروید

همراه با توضیح فارسی و تصاویر مختلف تمام بازی ها

بیش از 2400 زنگ تماس و پیامک - صدها آیتم گرافیکی

انواع ویجت، والپیپر، لانچر، تم و ...


پکیج اورجینال و شکیل شامل 3 DVD نه گیگابایتی اورجینال سیلور (معادل 6 DVD)



قیمت : 18800 تومان



محتویات مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- بیش از 800 بازی جدید و باکیفیت اندروید در تمام ژانر های مختلف بازی
کلکسیون کاملی از بهترین بازی های سبک و غیر HD اندروید، در 14 ژانر مختلف، برای تمام رده های سنی، صدها ساعت سرگرمی تمام نشدنی.
تمامی 800 بازی این مجموعه بی نظیر، دارای توضیح کامل فارسی در محیط اتوران + تصاویر مختلف از محیط بازی برای انتخاب راحت کاربر می باشند.
تمامی ژانرهای مهم بازی اکشن، اتومبیل رانی، ورزشی، استراتژیک، نقش آفرینی، سرگرم کننده، فکری، چند نفره و آنلاین.
کامل ترین آرشیو بازی های اندروید با توضیح فارسی برای اولین بار در ایران.

- بیش از 600 نرم افزار جدید و کاربری اندروید در دسته بندی های مختلف
کلکسیون کاملی از 600 عنوان نرم افزار کاربردی اندروید از بیش از 25 دسته بندی نرم افزاری مختلف.
تمامی نرم افزارهای مجموعه دارای شرح کامل فارسی در محیط اتوران می باشند.

- بیش از 2400 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) متنوع برای تمام گوشی ها
کلکسیون بی نظیر چندهزار انواع رینگتون کوتاه و بلند زنگ تماس و پیامک با فرمتهای رایج برای گوشی های اندروید ! متفاوت باشد ....

- صدها تم Theme، لانچر Launcher، ویجت Widgets، والپیپر Wallpaper و ...
کلکسیون آیتم های گرافیکی مورد نیاز کاربران برای تغییر محیط ظاهری گوشی - انواع ویجت، تم، لانچر، والپیپر و ....

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)


قیمت : 18800 تومان



دسته بندی بازی های مجموعه:
230 بازی ژانر "سرگرم کننده و تفریحی - Arcade"
100 بازی ژانر "اکشن - Action"
140 بازی ژانر "فکری و پازل Logic/Puzzle"
50 بازی ژانر "اتومبیل رانی - Racing"
50 بازی ژانر "ورزشی - Sport"
50 بازی ژامر "استراتژیک - Strategy"
50 بازی ژانر "شبیه سازی - Simulation"
30 بازی "ژانر ماجراجویی و اسرارآمیز - Adventure"
30 بازی ژانر "تخته و رومیزی Board"
20 بازی ژانر "مبارزه ای - Fighting"
20 بازی ژانر " نقش آفرینی - RPG/Role Playing Game"
30 بازی "چند نفره - Multiplayer-Bluetooth"
20 بازی "آنلاین - Online"



دسته بندی نرم افزار های مجموعه:
کلکسیون بهترین برنامه های GPS و نقشه همراه با نقشه تمام شهرهای بزرگ ایران
کلکسیون بهترین نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس
کلکسیون بهترین نرم افزارهای اینترنتی، چت و ارتباطی
کلکسیون بهترین نرم افزارهای سیستمی و مدیریتی
کلکسیون بهترین نرم افزارهای آفیس و اداری و ویرایش متن
کلکسیون بهترین نرم افزارهای مرتبط با دوربین، عکس و فیلم
کلکسیون بهترین نرم افزارهای درسی، علمی و دیکشنری
کلکسیون بهترین نرم افزارهای مذهبی و دینی
کلکسیون بهترین نرم افزارهای ویرایش موسیقی و ویدیو
کلکسیون بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس و تصاویر
کلکسیون بهترین نرم افزارهای مهندسی و محاسباتی

:: تصاویری از محیط مجموعه ماکسیمم اندروید 2014 (برای بزرگنمایی روی تصاویر کلیک کنید) ::


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت : 18800 تومان

 

کد شبکه های اجتماعی بالای منو چپ
ما در شبکه های اجتماعی :

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سیستم تبادل لینک

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 295
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 33267
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آخرین نظرات کاربران

مدیریت سایت بزرگ مگا لینک - بگذارید همه بدانند که شما با تمام توانایی ها و کاستی ها شاهکار زندگی خودتانید.http://megalink.ir/ - 1394/9/23
علیرضا - سلام عزیزم مطالب وبلاگت خیلی توپپپپپ و عالیه خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم بیین دوست جون من وبلاگی دارم که در آن لیستی از وبلاگ های پرطرفدار را جمع آوری می کنم خوشحال می شم اسم وبلاگت تو این لیست باشه پس منتظرتم
همیشه موفق باشی - 1394/9/23
تبلیغات متنی پایین منوی سمت چپ
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir